Gå til innhold

Hjelp, er du eller mannen din flink med data?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dataen min kræsjet, altså den ville ikke skru seg på. Jeg gjenopprettet dataen til fabrikkinnstilling, men det stod at den lagret alle filene mine på acer:C-backup.

Nå har den slått seg på igjen, men alt som ligger på backupen er 12 bilder! Jeg hadde flere mapper med flere hundre bilder i.

En god del av bildene har jeg ikke rukket å få over på den eksterne harddisken enda!

Er det noen sjans for å få disse tilbake?

Anonym poster: daf6b6338d2375800d7b0aa584742c1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke om du har reformatert den..:/

Anonym poster: c4d6db0f9ec000bd169cf29b229ea8d4

Skrevet

Auch. Lurt å sjekke FØRST og formattere etterpå...

Det er nok antagelig tapt for alltid, men du KAN sende den inn til spesialist og se om det er mulig å finne noe av det gamle. Men det igjen er svindyrt.

Skrevet

Lastet ned et program som finner igjen bilder. Har funnet over halvparten til nå, og den holder på enda :)

Skrevet

Lastet ned et program som finner igjen bilder. Har funnet over halvparten til nå, og den holder på enda :)

Så lenge du ikke har lagret noe nytt (overskrevet på harddisken), bør et slikt program finne igjen alt. Men vær obs på at når den er ferdig å scanne hele pc'n, og du ser at den har funnet alt/mye av det tapte, så har "prøvetia" gått ut, og du må betale for programmet for å kunne gjennopprette/lagre filene... Med mindre du har brukt piratebay... :P

Anonym poster: 1049bb126f2d99a6152b5b63864335f6

Skrevet

Kan også være du har et gjenopprettingstidspunkt du kan sette den til.. Søk på gjenoppretting ( husker ikke helt hvor det ligger). Men kan være en god mulighet!!! Jeg ville ellers tatt den med i en data forretning for å hjelp. Utrolig hva man kan finne igjen på hard Disker;)

Anonym poster: 59a0bae1535bcab1d4aa6d12c55cc0b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...