Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har aldri hatt sansen for cottage cheese, Synes disse klumpene føles ekle I munnen, og smaken har heller aldri vært for meg, Inntil nå. Plutselig får jeg en enorm trang til å kjøpe cottage cheese, og nå har jeg spist en halv boks alene uten noe ting til å syntes det var kjempegodt. Rare meg hehe. Hva blir det neste? Andre som har fått lyst på ting dem ikke normalt spiser? Anonym poster: a705c6c270d8ed8cbcd4a6f0201d901c
MammantilNurket Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Åh jada Søtsaker er plutselig kjempestas! Dessert, iskrem, godis, gul brus og kaker er plutselig nyyyydelig - må stålsette meg når jeg skal i butikken. Tidligere har jeg ikke vært noen søtmons, men etter at jeg ble gravid ... hjelpes!! Håper at det går over - slitsomt å motstå fristelser hele tiden
Serepta Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Ikke det værste å bli hektet på cottage cheese da. Her var det grønne epler som var tingen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har begynt å spise mengder med salt lakris!! MA ha hele tiden! Ellers så kan jeg ikke fordra tomat for tiden. All mat som inneholder tomat er nektet adgang i huset Anonym poster: 1c2701f632c2f1beaa75465d6126b8a4
Liljekonvall<3 Skrevet 1. juni 2013 #5 Skrevet 1. juni 2013 Salt lakris her også!! Jeg blir direkte mannevond om jeg ikke får kjempeklumpene mine.. Hadde en periode hvor jeg spiste rundstykke med nugatti crisp hver dag. Jeg liker ikke nugatti crisp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå