Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 5 mnd og veier 6.3 kg.

føler hun er lita iforhold til de babyene som skrives om her inne...

Er jenta mi tynn, eller er de fleste babyer, her inne på forumet, tjukke/plugger.??

Anonym poster: ef12fc865b68bed3a48a9f1f2e223362

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen ide?

Anonym poster: ef12fc865b68bed3a48a9f1f2e223362

Skrevet

Vår jente veide 7,2 kg på 8 mnd kontrollen.70cm lang. Hører også om andres babyer som veier så mye mere fra en kg mer og opp mot 4 kg mere. Hun følger sin egen kurve helt fint :-)

Skrevet

Vi er da ulike da min datter er 7 mnd veier 8900, 69 cm .Men kan krabbe,gå rundt bordet si mamma,sitte alene på gulvet å leke,rulle seg alle veier.Drikke alene med flaske.Kunne dette før 7 mnd.Kunne deres baby alt dette??? Jeg synes det er viktigere at barnet er frisk enn å være så opptatt av vekt.Hun blir slank som voksen så tenker ikke på vekta.

Anonym poster: 92b18da9384404a638db2e7753847dff

Skrevet

Var neppe det hun mente med innlegget sitt.

Skrevet

Så lenge hun følger kurven sin hos helsesøster er det vel ikke noe problem. Begge mine var nesten 4,5 kg ved fødsel, så de var nok større ved 5 mnd, uten at jeg husker målene i hodet. Men hs sier nok fra hvis det er noe utenfor normalen.

Skrevet

Min datter er 9 mnd og veier 6,5 kg. Hun er helt perfekt ifølge både leger og helsesøster. Men så var jo hun kun 2610 g. ved fødselen :)

Skrevet

Så frekk du er HI.

Anonym poster: a56b9524228f0633156f1a7b7f76b720

Skrevet

Før noen kan svare på det må du jo fortelle hvor lang hun er. Det er nemlig litt relevant info når du vil finne ut om du har et perfekt modellbarn og alle andre her inne har tykke barn...

Skrevet

Så lenge barnet har en fin vekskurve spiller det ingen rolle vel?

Akkurat som oss voksne, er noen barn naturlig "slanke" mens andre er mer "kompakte".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...