Gå til innhold

Nekter å skrive under flyttemelding!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og babyen min har flyttet ut fra barnefaren.. Men problemet er at faren nekter å skrive under på at barnet har flyttet, hva kan jeg gjøre? Han mener vi skal ha delt bosted, men det er uaktuelt med en liten gutt på bare 8mnd!

Vi ha vært på familivernskontoret å satt opp samvær med pappaen, men barnet er hos meg og skal være hos meg..

 

Anonym poster: 8b17ca38d10d45008aa95a785b35bea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt skal ungen ha bare et bosted på den alderen, det er maaange år til noe annet er aktuelt. Ta et nytt møte på familievernkontoret, og ta med flyttemeldingen og få dem til å prate med barnefaren.

 

Anonym poster: 020684c72474aac8aabba59457c4d438

Skrevet

Jeg vet ikk hva du kan gjøre, men klart denne babyen skal bo hos deg. Nå er han egoistisk og tenker på seg selv og ikke babyen

 

Anonym poster: 3f007c68443f5a4ce29be1c110f7d2a5

Skrevet

Jeg hadde den med på det siste møtet, han sa han skulle skrive under litt senere på dagen, men han hadde snakket med en advokat som hadde frarådet han å skrive under.. (sier han). Hva kan jeg gjør?

 

Anonym poster: 8b17ca38d10d45008aa95a785b35bea0

Skrevet

Du leverer flyttemeldingen uten farens signatur. Da blir det scannet at du har meldt at barnet bor hos deg, også ber du fvk / nav om å skrive brev om at barnet bor hos deg. Etter 6 mnd kan du be om å få barnet flyttet på vedtak. (I første omgang lever usignert, om de nekter å ta imot vi til at faren nekter å signere og at du vil ha flyttemeldingen reg i systemet, be om en kopi med motatt stempel på)

 

Anonym poster: 90f626b8996ee7779a7cdcb4ea603796

Skrevet

Takk for svar! :)

 

Anonym poster: 8b17ca38d10d45008aa95a785b35bea0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...