Gå til innhold

Dere lavkarbo-jenter, hvordan redder dere lørdagspizzaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser lavkarbo og ungene ønsker pizza i kveld. Skal selvfølgelig lage det men sitter her å lurer litt på hvilken pizza jeg skal lage til meg selv.

Syns samtlige pizzabunner jeg har laget på lavkarbo-vis smaker drit og trenger derfor tips til hvordan dere andre lager pizza når dere spiser lavkarbo.

Anonym poster: 78a20d94ede0c77dd8b1caed07774e27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På lavkarbobloggen er en oppskrift på pizzabunn. Så bruker jeg pesto som saus, kylling, løk og ost.

Du kan igrunn bruke hva som helst!

Skrevet

Dropper pizza? Jeg spiser ikke ekle erstatninger fordi jeg på død og liv må ha pizza, da unner jeg meg heller ekte pizza en sjelden gang.

Anonym poster: 5a802a74eb6f1cf697a710fc3c89ef89

Skrevet

Herregud for et forbilde du er når du ikke spiser samme maten som ungene dine... Og nei, dette er ikke et svar kun for å provosere og være negativ, men noe jeg faktisk mener og står for, selv om jeg er anonym. Tror du ungene dine får et normalt forhold til mat når mamma alltid spiser noe annet enn dem?

Anonym poster: 501a596d637133077b831ee780a20ffe

Skrevet

Herregud for et forbilde du er når du ikke spiser samme maten som ungene dine... Og nei, dette er ikke et svar kun for å provosere og være negativ, men noe jeg faktisk mener og står for, selv om jeg er anonym. Tror du ungene dine får et normalt forhold til mat når mamma alltid spiser noe annet enn dem?

Det er da bare å si at man ikke tåler hvete? Det stemmer jo det om man er insulinresistens og legger veldig på seg av hvete. Eller er man et dårlig forbilde om man har cøliaki også kanskje? Matallergier? Hva med om man ikke spiser samme godteri som barna, er det lov?

Dersom man sier at "mamma må slanke seg, derfor kan hun ikke spise det dere gjør" er det selvsagt ikek bra, men det er da veldig lett å unngå.

Anonym poster: 4bc8ae47eb3558426af2c315e3b3bf22

Skrevet

Det er da bare å si at man ikke tåler hvete? Det stemmer jo det om man er insulinresistens og legger veldig på seg av hvete. Eller er man et dårlig forbilde om man har cøliaki også kanskje? Matallergier? Hva med om man ikke spiser samme godteri som barna, er det lov?

Dersom man sier at "mamma må slanke seg, derfor kan hun ikke spise det dere gjør" er det selvsagt ikek bra, men det er da veldig lett å unngå.

Anonym poster: 4bc8ae47eb3558426af2c315e3b3bf22

Er det bedre å lyve mener du? " mamma tåler ikke hvete" liksom. Ja det er smart å si.....

Anonym poster: ed5b2bc5bb915ee012b857e77d3497e9

Skrevet

Er jo bare å lage en deig med noe mer proteiner i, blande inn litt mandelmel eller annet. Og så lage tynne "italienske" bunner med mye godt fyll oppå.

Ingen som tror jeg lager "lavkarbopizza" når de får det servert i hvert fall :)

Anonym poster: a2360c2eb0f581d89bb3d4ff0552be5f

Skrevet

På Meny selger de en mix for lavkarbo pizzabunn fra Easy Living! Denne er absolutt ok :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...