Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Vi leier en sokkelleilighet, og dama til huseieren tramper i våres øyne unaturlig hardt i golvet...! Dyra våre skvetter av det og det vibrerer til tider i veggene. Bildene kan vi ikke ha hengende oppe da de rister så fælt. Det er tykt betonggulv i mellom sokkeletasjen og hoveddelen av huset. Og i går da vi kom hjem, (de ha vi leier av hadde vært hjemme hele dagen) hadde hun trampe så hardt i golvet at stikkkontakta til kjøleskapet/frysern vår hadde falt ut -Tenk om vi skulle blitt borte hele helga da! Stikkontakta står i et uttak i taket på kjøkkenet.. Kjøkkenet vårt er rett over deres stue.. Hva ville dere gjort? Risikere å erte på dere huseierne og kanskje fornærme dama hans, eller holdt ut med det? Anonym poster: 2360462af7333d3806c650190babae33
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Jeg hadde latt det ligge dersom dere har planer om å bli boende en stund. De kan jo misstolke det som om du sier at hun er feit. Vi hadde familie under oss da vi eide hus. De klagde hele tiden på at vi trampet så grådig. Det gikk ut over ungenes lek. De som leide kom og skjelte ut ungene fordi de sprang rundt i etasjen over. Endte bare med sure miner, og vi fornyet ikke kontrakten med dem. Leide heller ut til noen andre, og sa det var en del barnelek i etasjen over, så de som flyttet inn måtte bare tåle det. Anonym poster: 126d436a4ecbd171a0c6df2507a9a236
Niccolina Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Joda skjønner den.. Men de har ingen barn som bor hjemme, de har voksne barn. Begge to er høye mennesker, forsåvidt ikke feite, men mannen er vel ganske så mye bredere rundt enn hun. Nå er vel ikke det egentlig noe poeng, men jeg ble plutselig redd for maten vår her også... Må vel sjanse på en skjøteledning vi da om vi skal reise bort, eller tømme frysern.. Må legge til at det har bodd andre i den delen av huset i perioder, og har aldri hørt sånn tramping før..
Rivjernet Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 Haha, er det meg du leier hos??! (Neida det er det ikke, jeg leier ut til en singel mann.) Jeg er tung på labben og jobber iherdig med det. Vanskelig å få bukt med uvaner! Ville ikke sagt noe om det. Man må regne med litt bråk når man bor mange i samme hus. Hun gjør det sikkert ikke for å plage deg!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #5 Skrevet 1. juni 2013 Jeg bor under noen som tramper noe så sinnsykt. Hun er lita som ei fjær og guttungen er 3 år, men likevel så klarer de å trampe så det klirrer i kjøkkenglassene. Tror det er måten de går på? Jeg vet ikke.... Men de som bodde der før hørte jeg aldri og de var 2 voksne, et barn på 5 år og en baby med kolikk. Anonym poster: af8065d58c2f64a3a437e9b672b9a66d
Niccolina Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Neida sier ikke at hun gjør det med vilje.. Men t.o.m uten sko bråker det noe jæ****! Når hun går med sko, så er det helt uutholdelig, og alle som er på besøk her sier det er nesten verre enn i ei blokkleilighet.. Jeg skjønner jo nå hvorfor paret som bodde her før med liten baby flyttet så fort.. Ungen fikk vel ikke sove..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå