Gå til innhold

Oppstraming av underlivet og graviditet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26 år og har født 2 store barn uten å måte sy. Følte at jeg egentlig skulle ha blitt sydd den første gangen, men vet egentlig ikke helt.

Har gjort knipøvelser under og etter begge graviditeter, men det hjalp ikke. Idag 3 år etter fødselen lekker jeg fortsatt urin og luft og er veldig bred der nede noe som påvirker sexlivet vårt mye.

Har nå lenge tenkt på oppstraming av underlivet, men vi har tenkt å få nr 3 når jeg er 35 år. Vil det da påvirke fødselen? Må jeg kanskje sy masse etter fødselen?

 

Anonym poster: a928fe476707d221f15fa939aeb23438

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

 

Anonym poster: a928fe476707d221f15fa939aeb23438

Skrevet

Ingen som vet?

 

Anonym poster: a928fe476707d221f15fa939aeb23438

?

 

Anonym poster: a928fe476707d221f15fa939aeb23438

Skrevet

Tror ikke de anbefaler operasjon før du har fått de barna du vil ha.

 

Skrevet

Hvorfor ikke?

Vet du hva de gjør under operasjonen? Syr de bare eller hva gjør de?

 

Anonym poster: a928fe476707d221f15fa939aeb23438

  • 4 uker senere...
Skrevet

Ingen som vet noe?

 

Anonymous poster hash: a928f...438

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...