Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Jeg er 26 år og har født 2 store barn uten å måte sy. Følte at jeg egentlig skulle ha blitt sydd den første gangen, men vet egentlig ikke helt. Har gjort knipøvelser under og etter begge graviditeter, men det hjalp ikke. Idag 3 år etter fødselen lekker jeg fortsatt urin og luft og er veldig bred der nede noe som påvirker sexlivet vårt mye. Har nå lenge tenkt på oppstraming av underlivet, men vi har tenkt å få nr 3 når jeg er 35 år. Vil det da påvirke fødselen? Må jeg kanskje sy masse etter fødselen? Anonym poster: a928fe476707d221f15fa939aeb23438
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Ingen som vet? Anonym poster: a928fe476707d221f15fa939aeb23438
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Ingen som vet? Anonym poster: a928fe476707d221f15fa939aeb23438 ? Anonym poster: a928fe476707d221f15fa939aeb23438
Staark Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Tror ikke de anbefaler operasjon før du har fått de barna du vil ha.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Hvorfor ikke? Vet du hva de gjør under operasjonen? Syr de bare eller hva gjør de? Anonym poster: a928fe476707d221f15fa939aeb23438
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Ingen som vet noe? Anonymous poster hash: a928f...438
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå