Gå til innhold

Klarer ikke å bestemme meg...;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg egentlig en avtale med en fyr jeg aldri har truffet før. Såkalt nettdating.

Men så har jeg blitt litt syk; 37,6 i feber (ikke mye men nok til at man føler seg litt groggy), hoster MYE og litt forkjøla.

Jeg kan gå i dusjen, freshe meg opp litt og sikkert klare å føle meg litt bedre for å klare å gå ut med han senere.

Eller jeg kan skrive og si at jeg er for dårlig. Jeg advarte han halvveis i går om situasjonen...så han er klar over at det kanskje ikke blir noe møte i dag.

Jeg ANER ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg har lyst til å treffe han...gjør jeg det ikke i dag så blir det ikke før om to uker ved neste barnefri. Men i min tilstand føler jeg at det blir litt "slitsomt" å treffe ett nytt menneske...men jeg er så sjelden ute at jeg hadde sikkert hatt godt av å komme ut litt jeg også.

Men jeg er ikke helt i form og har også lyst til å tilbringe dagen under dyna og ikke gjøre noe som helst. Men føler at det er skikkelig treigt av meg og at jeg burde gripe mulighetene som byr seg - og kommet meg ut litt (jeg er lite ute, har vel det man kan kalle et "restricted social life")

Iiiiiiiiiiik....what to do????

Anonym poster: 3d539726a650acd12d5ac20d3a67bf23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en paracet og dusj :) Kanskje det hjelper :)

Skrevet

Ta en paracet og dusj :) Kanskje det hjelper :)

Ja...burde vel prøve det :)

Aaargh.....i tillegg er været dårlig :(

Skrevet

Høres for meg ut som du bare har lyst å droppe det.

Anonym poster: eef776da4399107ef091d04809ce3d37

Skrevet

Høres for meg ut som du bare har lyst å droppe det.

Anonym poster: eef776da4399107ef091d04809ce3d37

Hi

Ja, jeg er i sterk tvil. Jeg har mest lyst til å gjøre ingenting og bare slappe av hjemme, men så er det det faktum at jeg sjelden er ute og godt kunne tenkt meg en tur ut også.

Akk...valgets kvaler :P

Skrevet

Inviter ham hjem på film og litt snacks da. Si at du har lyst til å treffe ham, men formen er for dårlig for en bytur.

Anonym poster: e54e4c59c095a42bd93a189cff51c981

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...