Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 hvilken aldersgruppe passer drømmehagen for? har ei datter på snart 3.5 år som elsker dette. Hun bryr seg lite om andre figurer som torbørn egner sine eller astrid lingren. føler hun begynner å bli for gammel til drømmehagen og skulle ønske at hun kjente til noe annet. det hjelper ikke på når mannen min tilbyr henne drømmehagen når hun ikke vet hva hn skal gjøre. Anonym poster: 6556a7853063a7897a2614dc46f4a478
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Min liker å se på drømmehagen og. Hun er Snart 3.5 år. Vi så Pippi på tv, etter 5 min var hun lei. Her i huset er det vel mummitrollet som er hovedfavoritten Anonym poster: 50f5f14ff1f59f936c7492533d7e74c5
Kliko Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Ja hun er kanskje ikke helt i alderen for drømmehagen, men det gjør jo ingenting?? Om hun liker det så kan hun vel bare se :-) Har en gutt på fire som eeeelsker emil. Kunne det vært noe? Eller marikken, lotta i bråkmakegata eller lignende?:-)
Gjest Antarctica Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 Kjøp noen dvd-er med sauen Shaun. Moro for hele familien!
Dagfrid Skrevet 1. juni 2013 #5 Skrevet 1. juni 2013 ja, prøver å vise henne forskjellige ting. men at mannen min foreslår drømmehagen for henne, burde jo foreslått noe annet. det klikka for meg då:-(
Kliko Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Legg vekk drømmehagen for en stund da? Om dere syns hun er for stor og ikke vil at henne skal se det mer, legge dere de vekk? Kanskje litt slemt gjort men.. spesielt når det ikke er noe voldsomt problem?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 hehe... tror dem som laget drømmehagen har vært rimelig rusa... hæhæ er det ikke du som er forelderen da? det kan jo du bestemme! Anonym poster: 7eb7c43155b3259562658ae561a2378c
*Miss Flua* Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Spiller det noen rolle så lenge hun liker det? jeg hadde ihvertfall ikke stresset med det, plutselig er hun lei og vil se noe annet
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 Hva med Postmann Pat, Sauen Shaun eller Timmy Tid? Har ei jente på to som digga drømmehagen, men vi følte etterhvert at hun var vokst i fra den. Setter heller på Postmann Pat nå, og det er veldig gøy. Kortere episoder er det også. Anonym poster: 76617e3fef3bc760c2baa83dfef13018
Snellamedto Skrevet 1. juni 2013 #10 Skrevet 1. juni 2013 Har en på 2,5 som veksler mellom drømmehagen, timmytid og kaptein sabeltann.. Blant annet. Bare for å illustrere bredden her, det ene trenger ikke utelukke det andre
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #11 Skrevet 1. juni 2013 Har en på 2,5 som veksler mellom drømmehagen, timmytid og kaptein sabeltann.. Blant annet. Bare for å illustrere bredden her, det ene trenger ikke utelukke det andre Jeg vet dette er utenom temaet,men når begynte barnet ditt å intressere seg for kaptein sabeltann? Anonym poster: 94c1986e0d688a9e86d28deac0748698
Dagfrid Skrevet 1. juni 2013 #12 Skrevet 1. juni 2013 tenkte å kjøpe noe på cdon.com. sauen shaun og lotta fra bråkmakergata er lagt i handlekurven. andre forslag som kan fenge?
Kaklehøna Skrevet 1. juni 2013 #13 Skrevet 1. juni 2013 Min 4 åring ser fremdeles på drømmehagen en sjelden gang, men vi merker at interessen begynner å dale. Han er glad i: Postmann pat Brannmann sam Kaptein sabeltann Nysgjerrige Nils
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #14 Skrevet 1. juni 2013 Min 3-åring liker å se på Ole Brumm (langfilmene), Peppa Gris, Askepott, Lille Fe, Løvenes Konge 2 og Tingeling Hun har sett litt på Emil i Lønneberget, men det var skummelt for pappaen var så sint hele tiden Anonym poster: 8a82adad469dcadd76f47c9e27b18916
Snellamedto Skrevet 1. juni 2013 #15 Skrevet 1. juni 2013 Har en på 2,5 som veksler mellom drømmehagen, timmytid og kaptein sabeltann.. Blant annet. Bare for å illustrere bredden her, det ene trenger ikke utelukke det andre Jeg vet dette er utenom temaet,men når begynte barnet ditt å intressere seg for kaptein sabeltann? Anonym poster: 94c1986e0d688a9e86d28deac0748698 Nå nettopp egentlig. 2 år og 4 mnd. Sabeltannsangen var på en av cd'ene hans, og plutselig var han helt oppslukt. Synes det er litt skummelt, men det er litt skrekkblandet fryd og.. :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #16 Skrevet 1. juni 2013 Dora var arvtageren til drømmehagen. Nå med nesten 2 år dorakjør liker hun det meste. Puh . Hun er 4. Anonym poster: 115ed6ec8616c2d3b38addca0578bd38
Tigerpote Skrevet 1. juni 2013 #17 Skrevet 1. juni 2013 Min på 3,5 år kan se Drømmehagen innimellom, men det er en god stund siden det var favoritten. Her går det mest i Peppa Pig for tiden, og Sam og Pat er også to av heltene Vi ser på Ronja Røverdatter for tiden nå som det går på tv i helgene, også skal vi av en eller annen grunn se Grinchen rett som det er, versjonen med Jim Carrey
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #18 Skrevet 1. juni 2013 Heia Dora! Jentene digger den!! (mor: not so much..) Anonym poster: 66c322ad959ee84824f7e815929b73e6
Gjest yrild Skrevet 1. juni 2013 #19 Skrevet 1. juni 2013 Alle barn er forskjellige og drømmehagen er jo noe av det minst "skadelige " ihvertfall. (Er jo mye forskning på at små barn ikke skal se så mye på film og spesielt ikke på ting som er masete og raskt. Drømmehagen er jo kun rolig og langsomt ;-)) Jeg ville ikke mast med det. Lego, rollespill etc er jo mye viktigere. Hva med bøker på et nettbrett eller lesebrett? Her er lillesøster, karsten og petra etc mer interessant enn film for tiden...
TPK Skrevet 1. juni 2013 #20 Skrevet 1. juni 2013 Jeg vil si 0-2 år. Min eldste begynte å like det når han var ca 6 mnd og var kjempefan frem til ca 2 år ++. Nå er minstemann 11 mnd. Han er ikke like interessert, men kan godt se litt her og der. Jeg vil tro at de som er 4 år har mer glede av andre programmer.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #21 Skrevet 1. juni 2013 Her er favorittene elleville Elfrid og dora. Drømmehagen er det lenge siden hun ville se på, tror hun stoppet da hun var to. men om hun hadde villet hadde hun absolutt fått se på det. Anonym poster: 51ab36bb07b2c2e97503a043b22b3c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå