Gå til innhold

Min er samboer er livredd for edderkopper ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg lempet akkurat ut en sværing mens han sto og så på og var stiv av skrekk.

Nå virker det som han er sur på meg :(

Vi har bare bodd sammen en kort stund.

Anonym poster: 86bba7a7608e9f2e9e8ad5c2888dd8a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe

Dette klarer du nok helt fint å løse uten vår hjelp.

Anonym poster: 68375e0e203d8a81f63d8dbfaca72507

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå hang ikke jeg med. Hvorfor er han sur? For at du tok ut en?

Skrevet

Jeg hadde også blitt møkksur om mannen min var så lite hensynsfull mot meg at han omsorgsfulls bar ut monsteredderkoppen sånn at den kan snike seg inn igjen ved første anledning. Edderkopper som trenger seg inn i huset trenger å bli drept, ikke bare forflyttet.

Anonym poster: c83c35ddffae646c67448c5df5e637f5

Skrevet

Trodde at han skulle bli glad for at jeg tro til og ordnet opp, men nå virker han snurt. Sier at han fint kunne tatt den selv og jeg sa meg selvsagt enig. Tror muligens at vi har med et såret mannsego å gjøre her. Hilsen HI

Skrevet

Trodde at han skulle bli glad for at jeg tro til og ordnet opp, men nå virker han snurt. Sier at han fint kunne tatt den selv og jeg sa meg selvsagt enig. Tror muligens at vi har med et såret mannsego å gjøre her. Hilsen HI

Da er han jo bare dust.

Skrevet

Da er han jo bare dust.

Synes også han var litt dust, men nå er han blid igjen. Tror edderkoppskrekken er et litt sårt punkt for ham :)

Skrevet

Tjah, han er vel mer typisk mann enn dust:P Og jeg må jo innrømme at det er litt søtt at han blir så snurt. Tenk å være så frekk å redde ham fra edderkoppen! Hehe

Gjest Antarctica
Skrevet

Etter frykten følger skammen over frykten. Og skamfølelsen pipler ut i form av aggresjon pr. stedfortreder, dvs ikke sinne mot edderkoppen, men mot deg som SÅ hvor redd han var. Han er flau.

Kyss ham og si at ingen kan noe for sine fobier.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åja, da er jeg med :) edderkoppfobi er ingen spøk, du kan hilse han å si at det er legitimt å bli redd!

Skrevet

Elektrisk flue/vepse-smekker er tingen. Ingenting er mer effektivt for edderkoppskrekk. Grill edderkoppen med smekker'n.

Skrevet

Du var snill som lempet den ut for han, det gjorde nemlig ikke jeg mot min samboer. men som andre sier ble han nok bare flau for at du så hvor redd han ble.

samboeren min er livredd edderkopper og han hyler som en liten jente og legger på sprang når han ser en edderkopp eller frosker. og første gangen han gjorde det knakk jeg sammen og lo så mye at han var sur ett par timer :P

Anonym poster: 6e9583e4b461147ec990c48893c4efb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...