Gå til innhold

Ble fridd til igår!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en dag!

Etter en natt (natt til fredag) der jenta på 8 md skulle ha skrike-synge-hyle-sutre-mase-fest i senga fra 01.30 til 04.00 var vi dødstrøtte. Jeg skulle på tidligvakt og han skulle vere hjemme. Men været i Bergen var nydelig, så vi skulle på fjellet etter jeg kom hjem. Tenkte at jaja, blir hardt å komme seg på fjellet idag. Jeg kom hjem, han hadde gjort henne klar, pakka sekk og ordna kaffi til toppen. Gikk opp og fant en lun plass der vesla kunne krype rundt, og bikkje kunne herje. Fikk beskjed om å snu meg for han hadde noe. Jeg hørte det raslet i en pose, og tenke bare "jess han har kjøpt sjokolade til meg". Snudde meg rundt og der satt han på kne i et hav av roseblader og en rose i handa og spurte "vil du gifte deg med meg". Jeg ble heeeeelt målløs å tårene rant. Herregud for en opplevelse. Vi er mye på spesialt dette fjellet (Damsgårdfjellet da vi bor like i nærheten) så dette var bare det mest fantastiske jeg har opplevd:)

Skal til byn å finne ringer idag:)

Jeg har bare funet verdens beste mann!

Kanskje litt rotete innlegg, men måtte bare fortelle det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh så herlig!! Gratulerer så mye! :-)

Og lykke til med bryllup og alt! :-)

Skrevet

Går ut fra at du svarte ja da :lol:

Gratulerer :)

Skrevet

Gratulerer :D

Anonym poster: f3756af6094077f2f24352fbb8c70789

Skrevet

Og i tillegg hadde hunne brukt 2 timer på legging, og var klar for dagen igjen l 06.00, lys våken!! Så for å si det sånn, jeg var forberdet på en fredag men øyne som glippa hele kvelden, og bare late seg.

Skrevet

Haha, Så gøy. Gratulerer! :D

Gjest meg&mini
Skrevet

Så koselig.. Gratulerer så masse:D

Skrevet

Til dere andre som er gift eller forlovet: Hvordan ble dette gjort?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...