Dama på bygda Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 For en dag! Etter en natt (natt til fredag) der jenta på 8 md skulle ha skrike-synge-hyle-sutre-mase-fest i senga fra 01.30 til 04.00 var vi dødstrøtte. Jeg skulle på tidligvakt og han skulle vere hjemme. Men været i Bergen var nydelig, så vi skulle på fjellet etter jeg kom hjem. Tenkte at jaja, blir hardt å komme seg på fjellet idag. Jeg kom hjem, han hadde gjort henne klar, pakka sekk og ordna kaffi til toppen. Gikk opp og fant en lun plass der vesla kunne krype rundt, og bikkje kunne herje. Fikk beskjed om å snu meg for han hadde noe. Jeg hørte det raslet i en pose, og tenke bare "jess han har kjøpt sjokolade til meg". Snudde meg rundt og der satt han på kne i et hav av roseblader og en rose i handa og spurte "vil du gifte deg med meg". Jeg ble heeeeelt målløs å tårene rant. Herregud for en opplevelse. Vi er mye på spesialt dette fjellet (Damsgårdfjellet da vi bor like i nærheten) så dette var bare det mest fantastiske jeg har opplevd:) Skal til byn å finne ringer idag:) Jeg har bare funet verdens beste mann! Kanskje litt rotete innlegg, men måtte bare fortelle det.
Tired mama Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Åhhh så herlig!! Gratulerer så mye! :-) Og lykke til med bryllup og alt! :-)
Light of my life Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Går ut fra at du svarte ja da Gratulerer
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 Gratulerer Anonym poster: f3756af6094077f2f24352fbb8c70789
Dama på bygda Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2013 Og i tillegg hadde hunne brukt 2 timer på legging, og var klar for dagen igjen l 06.00, lys våken!! Så for å si det sånn, jeg var forberdet på en fredag men øyne som glippa hele kvelden, og bare late seg.
Dama på bygda Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2013 Til dere andre som er gift eller forlovet: Hvordan ble dette gjort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå