Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Jeg, blandt andre. Vi er oppe/våken mellom 04 og 05 og det er endelig ok! For nå sover hun fra hun blir lagt og helt til nå. Før var hun våken en fem-seks ganger i tillegg, hun er ti mnd. Andre som er oppe nå?
Hannah- Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Var oppe 05.10 og han blir 2 i august. Vært oppe noen ganger i natt også. Synes ikke det er så ok lenger.
ozbaby Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Vi var oppe 4.30, våknet også en gang i natt... 1,5år. Det er IKKE ok her heller:)
petite fleur Skrevet 1. juni 2013 #4 Skrevet 1. juni 2013 05.15 her. Fikk ham til å legge seg ned igjen, men kun 25 minutter. Da var det ingen bønn Han blir 3 år i juli... Men vi har akkurat kuttet ut dagluren, og han har sovet til kl 7 alle dagene siden det ble kuttet ut. Et lite tilbakefall tåler jeg
Ikkesåallerværst Skrevet 1. juni 2013 #5 Skrevet 1. juni 2013 Yngste (ett år) våkner som regel 5.00, eldste (3,5) 6.00. Yngste er våken to tre ganger i løpet av natta. Så lenge jeg får lagt meg ni/halv ti, er det ok, for før var han våken hver time/annenhver, selv om han da sov til ca 6.00. Men jeg er ingen god arbeidstaker om dagen.
Sint naken biltyv Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Har ei på 7 måneder. Hu legger seg klokken seks å sover hele natta. Gjort det fra andre natta hu levde. Men hu skal opp klokken 05.00:) Greit for meg da jeg er en liten morgenfugl selv! Hihi, eldste har alltid stått opp klokken fem hun også, helt til hu begynte på skolen! Nå er det vanskelig å få hu opp! Så bare å vente folkens, når de begynner på skolen får dere endelig sove lenge;) Ha en strålende dag:)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Mini her våkner 5-10 ganger om natta, og står opp 5.30. Kan stille klokka etter han. Hadde foretrukket en time til, i dag tok jeg meg selv i en snork mens jeg skulledrikke kaffe
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Min er 2,5 og har vært oppe mellom 4 og 5 siden den dagen han ble født. Den siste måneden har han sovet til 6. Lykke på jord, og mor er tilfreds
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2013 Jeg er bare så fornøyd med å kunne legge meg å få sove natten igjennom av og til, natt til i går hadde hun tilbakefall/en dårlig natt etter to gode hele netter. Da sov jeg til sammen ca tre timer likevel ubønnhørlig opp kl 04-05. Det blir jo ingen kvelder av dette men jeg legger meg glatt etter eldste er i seng kl 19.30.
Gjest Skrevet 1. juni 2013 #10 Skrevet 1. juni 2013 Våknet 05.30 her i dag, men fikk han til å sove videre til 07.00. Lykke ♥♥
Gjest Lagå Skrevet 1. juni 2013 #11 Skrevet 1. juni 2013 Synes 06.45 var tidlig nok jeg Så nå har jeg hengt opp tøy, forbanna pollenet som dekker hele verandaen og rydda hele leiligheten Har energipulver jeg bruker på trening som jeg tok for jeg var så trøtt og en kopp med den inneholder 400 mg koffein så jeg er i full sving Hadde ikke mannen vært så trøtt hadde jeg vært på trening og løpt en tur nå
☆☆☆ Skrevet 1. juni 2013 #12 Skrevet 1. juni 2013 Jaga opp mannen kl 7, det hjalp lite når han berre henta turboen inn til oss. No har eg gitt opp å tru han skal stå opp og gjorde det sjølv. Vanskeleg å sove når ein får fingrar i nasa og blir lugga og klatra på..
Ladybugg Skrevet 1. juni 2013 #13 Skrevet 1. juni 2013 Jeg også, elste på 2 år, pleier å våkne mellom 5.30 og 6. Og minstemann på 4 mnd følger i storebroren si e fotspor :-P
BareMas Skrevet 1. juni 2013 #14 Skrevet 1. juni 2013 Her i huset er alt før 6 natt, men personlig mener jeg at 06:30 ofte er alt for tidlig også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå