Gå til innhold

Hvem har morgenfugler da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, blandt andre. ;)

Vi er oppe/våken mellom 04 og 05 og det er endelig ok!

For nå sover hun fra hun blir lagt og helt til nå.

Før var hun våken en fem-seks ganger i tillegg, hun er ti mnd.

Andre som er oppe nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var oppe 05.10 og han blir 2 i august. Vært oppe noen ganger i natt også. Synes ikke det er så ok lenger. :P

Skrevet

Vi var oppe 4.30, våknet også en gang i natt... 1,5år. Det er IKKE ok her heller:)

Skrevet

05.15 her. Fikk ham til å legge seg ned igjen, men kun 25 minutter. Da var det ingen bønn :) Han blir 3 år i juli... Men vi har akkurat kuttet ut dagluren, og han har sovet til kl 7 alle dagene siden det ble kuttet ut. Et lite tilbakefall tåler jeg :)

Skrevet

Yngste (ett år) våkner som regel 5.00, eldste (3,5) 6.00. Yngste er våken to tre ganger i løpet av natta. Så lenge jeg får lagt meg ni/halv ti, er det ok, for før var han våken hver time/annenhver, selv om han da sov til ca 6.00.

Men jeg er ingen god arbeidstaker om dagen.

Skrevet

Har ei på 7 måneder. Hu legger seg klokken seks å sover hele natta. Gjort det fra andre natta hu levde. Men hu skal opp klokken 05.00:) Greit for meg da jeg er en liten morgenfugl selv! Hihi, eldste har alltid stått opp klokken fem hun også, helt til hu begynte på skolen! Nå er det vanskelig å få hu opp! Så bare å vente folkens, når de begynner på skolen får dere endelig sove lenge;) Ha en strålende dag:)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Mini her våkner 5-10 ganger om natta, og står opp 5.30. Kan stille klokka etter han. Hadde foretrukket en time til, i dag tok jeg meg selv i en snork mens jeg skulledrikke kaffe :P

Skrevet

Min er 2,5 og har vært oppe mellom 4 og 5 siden den dagen han ble født.

Den siste måneden har han sovet til 6. Lykke på jord, og mor er tilfreds :D

Skrevet

Jeg er bare så fornøyd med å kunne legge meg å få sove natten igjennom av og til, natt til i går hadde hun tilbakefall/en dårlig natt etter to gode hele netter.

Da sov jeg til sammen ca tre timer likevel ubønnhørlig opp kl 04-05.

Det blir jo ingen kvelder av dette men jeg legger meg glatt etter eldste er i seng kl 19.30. :P

Skrevet

Våknet 05.30 her i dag, men fikk han til å sove videre til 07.00. Lykke ♥♥

Gjest Lagå
Skrevet

Synes 06.45 var tidlig nok jeg :P Så nå har jeg hengt opp tøy, forbanna pollenet som dekker hele verandaen og rydda hele leiligheten :P Har energipulver jeg bruker på trening som jeg tok for jeg var så trøtt og en kopp med den inneholder 400 mg koffein så jeg er i full sving :P Hadde ikke mannen vært så trøtt hadde jeg vært på trening og løpt en tur nå :P

Skrevet

Jaga opp mannen kl 7, det hjalp lite når han berre henta turboen inn til oss. No har eg gitt opp å tru han skal stå opp og gjorde det sjølv. Vanskeleg å sove når ein får fingrar i nasa og blir lugga og klatra på..

Skrevet

Jeg også, elste på 2 år, pleier å våkne mellom 5.30 og 6. Og minstemann på 4 mnd følger i storebroren si e fotspor :-P

Skrevet

Her i huset er alt før 6 natt, men personlig mener jeg at 06:30 ofte er alt for tidlig også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...