Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 - vasker han det etter seg selv? - lukker han lokket og bare glemmer det? - påstår han at det ikke er ham? Hvordan fungerer dette hos dere? Sjekker du selv hvordan toalettet ser ut etter deg? Anonym poster: c623a3f04cd49aeb6306a4213a5eddfd
LittLykkelig Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Blæh! Jobber med det her i gården. Han har begynt å dekke over det med papir faktisk.. Jeg fjerner alltid etter meg selv, ville dødd av skam ellers.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Æsj, her etterlates ingen spor, verken av mannen eller meg. Det tar jo tre sekunder m børste og Jif å rydde opp etter seg, så ser ikke helt greia m å etterlate en møkkete do til spott og spe. Toppen av ufint! Anonym poster: ff677d4ed2bdec7056b65ca581928b26
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Æsj, her etterlates ingen spor, verken av mannen eller meg. Det tar jo tre sekunder m børste og Jif å rydde opp etter seg, så ser ikke helt greia m å etterlate en møkkete do til spott og spe. Toppen av ufint! Anonym poster: ff677d4ed2bdec7056b65ca581928b26
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #5 Skrevet 1. juni 2013 Har samme problemet med at ene barnet i hus tagger ned doen hver gang barnet er på do... Blir så flau når jeg ikkje har oppdaga det før etter en stund og vi har hatt gjester som har brukt doen... Har prøvd å lære opp barnet til å vaske når det skjer, men det går da ikke inn.. Anonym poster: 03fcf92d66040338ce4795c440a7be18
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Hos oss får ikke barna lov å bruke dobørsten selv. Men han på sju har fått beskjed om å be om hjelp hvis det er spor i doen. Toåringen tørker vi ennå, så da vasker vi. Mannen og jeg vasker selvsagt etter oss, vi er ikke griser. Grunnen til at jeg ikke er klar for å la sjuåringen vaske selv ennå er at jeg ser for meg mye gris og drypping rundt doen. Jeg gjør det heller selv. Skal få lære om et par år... Anonym poster: d7ff79e424666719491a05828c23cd6b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Tagger??? Hvis en av oss etterlater spor, vasker vi det selvsagt bort. Anonym poster: 4042d9076262c86bcc76e229839bfb87
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Mannen vasker selvfølgelig etter seg. Anonym poster: 9132fba4d7cb3af5a1ab64f484bae53d
TPK Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 Han er flink å vaske akkurat det ja. Jeg derimot lukker alltid lokket før jeg trekker ned, så jeg ser ikke alltid om det er noen spor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå