Gå til innhold

Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg spise iløpet av en dag for å gå ned i vekt? Har fått baby for tre mnd siden og i tillegg sluttet jeg å røyke når jeg ble gravid. Vekta går nå så sakte ned...Jeg triller tur så og si hver dag, noen dager lange turer. Jeg er 175 cm og 95 kg. Kan noen sette opp detaljert kostplan for noen dager? Jeg kan ikke slanke meg, har aldri gjort det før. Jeg nekter å se ut som ei dundre resten av livet. Jeg vil spise vanlig mat, ikke pulver, lavkarbo o.l. Huff, er så redd for å ende opp som min mor, hun kom seg ned vekt etter siste svangerskap, men gikk opp like fort og litt til. Dette har hun jobbet med i 30 år til nå. Hun har nettopp fått innvilget slankeoperasjon. Jeg trenger virkelig hjelp med hva som er lurt å spise og ikke.

Anonym poster: 4c95d7e6760ed864c17f46ac5bf39c57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje Grethe Rode er for deg da.. Ammer du, så er det eget program for ammende der, om ejg ikke husker helt feil :) Bruk den gratis delen der..

Det å sette opp detaljert er ikke så lett, vet jo ikke hva du liker/tåler..

Men om Grethe Rode er uaktuelt, så tenk litt på maten du spiser.. Sjekk nærings innhold, her er protein viktigst, protein gjør så man beholder musklene når man går ned i vekt.. Ellers handler det om å spise sunt, og små måltider pr gang, grønnsaker er viktig, du kjenner vel til "5 om dagen" her skal frukt være en av de, og grønnsaker 4 :) Hold deg til rent kjøtt, minsk mengden av pasta og poteter ol, men ha fortsatt et inntak av det :)Vann er viktig, 2 liter pr dag..

Anonym poster: e30ead65957141a65248b410e292a34b

Skrevet

Kutt alt av sukker. Bytt brød med knekkebrød. Bytt ut feite matvarer m magre (lettost i stedet for vanlig, kyllingpølse i stedet for salami osv) spis kun en porsjon m vanlig middag. Dropp småspising. Kutt kaloriholdig drikke.

Jeg har fulgt denne oppskriften i noen uker og kiloene raser av. Så lenge jeg følger disse prinsippene trenger jeg verken å telle kalorier eller veie maten,det går helt av seg selv:-) jeg har vært overvektig siden første svangerskap for 7 år siden, men ikke orket å ta tak før nå. Den første uka var litt tøff, men nå går det av seg selv, for jeg har det så mye bedre mentalt og fysisk når jeg unngår raske karbohydrater og unngår og spise meg stappmett.

Håper du finner inspirasjon:-)

Anonym poster: 1d7cb2fd00224665d1a423ff35b1ef1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...