Gå til innhold

Hvorfor er hashtags pinlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: d161e12a7f99984940c3767af1df1f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi dibmafiaen er så kul at de er ferdig med det som andre er opptatt av. Her inne blir alt yesterdays news allerede dagen før. Og særlig det som gjør andre glade eller synliggjør at noen har det bra, det må hvertfall rakkes ned på. Når det er sagt så kan jeg være med på at hashtags kan være pinlig dersom man legger ut bilde av seg selv med hashtag #sexy #girl #norway osv. At noen bruker hashtag som funksjon synes jeg er logisk og forståelig. Selv unngår jeg det oftest fordi jeg ikke har noen interesse av at fremmede skal få opp bildene mine :)

Skrevet

Hmmm.. Jeg har enda ikke sjønnt hvorfor folk skriver#sommer#lykke# hvitvin osv osv,

Så det gjør at folk kan google de opp altså.. Eller finne bilder med samme tags på instagram...

Da sjønner jeg..

Synes det er litt teit da..

Anonym poster: 71688b614c85946195ed3d4f155cc487

Skrevet

Hashtags er jo der for at flest mulig skal kunne se bildet man legger ut, eller lese twittermeldingen man skrev.

Synes det er pinlig med så stort eksponeringsbehov at man vil at "hele verden" skal kunne se akkurat det bildet man tok av seg selv, eller barnet eller kaken man bakte.

En ting er å legge ut bilder på facebook så de nærmeste venner og familie kan se dem. En annen ting er å legge de på en global tjeneste der alle har tilgang til dine bilder, for så å prøve å få flest mulig til å se dem.

Rimelig pinlig.

Anonym poster: 1825c79bf00eff71818cca0b34d593a4

Skrevet

What The f.... Is hashtag????? Kan noen være vennlig å forklare en enkel sjel på ost norsk hva dette er? Skjønner jo ikke en dritt! :-(

Anonym poster: dbc9a1a42a87e7e171d7a699005eda8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...