Gå til innhold

Dere med ørebarn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var første året? Merket dere noe symptomer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dattera mi var og er fortsatt veldig urolig på natta. Lå omtrent å ammet ho hele natta før og gråt mye. Men hjulpet mye etter ho fikk dren nå som 2 åring.

Skrevet

Ja, dattera mi var og er fortsatt veldig urolig på natta. Lå omtrent å ammet ho hele natta før og gråt mye. Men hjulpet mye etter ho fikk dren nå som 2 åring.

merket dere noe annet? hvordan sov hun i vogna? tok hun seg til øra? ørebetennelser?

Anonym poster: 32fe4b4b939fde2d99c8d2d0039dd57a

Skrevet

Jeg vet ennå ikke om jeg har ørebarn, venter på time hos ØNH. Men han har hatt minst seks øreinfeksjoner første året. Nå sist hadde vi ikke mistanke, men ved kontroll på h.st., var han rød i ørene, og tre uker etter var han rød, hadde væske i ørene og grå trommhinne. Han har våknet veldig mye på natta og skriki mye, så vi så ikke forskjell..

Han har våknet mye siden han var forkjølet første gang da han var 2,5 måned. Han ville ikke ligge i vogn, ikke ligge på stellebordet, ikke ligge på lekematte, kavet mye under mating og hatt runder med lange skrikeperioder på natt hvor han ikke vil roe seg. Det eneste som har kunnet roe han er pupp. Han har tatt seg litt til øret, men mest nå de siste månedene, og vi har også lurt på om han gjør det når han er trøtt. Han har ikke reagert når vi drar han i ørene, selv om legen har sett at trommhinna er spent. Da jeg flyttet han over i sportsvogn, ble det litt bedre.

Skrevet

Ho tok seg ikke til øret. Merket at avføringen var hyppigere. Mye sint.

merket dere noe annet? hvordan sov hun i vogna? tok hun seg til øra? ørebetennelser?

Anonym poster: 32fe4b4b939fde2d99c8d2d0039dd57a

Ho har vært mye sint. Vært veldig urolig før avføring. Slitt å høre alt som blir sagt og språket stagnerte. Blitt mye bedre etter ho har fått dren. Veldig urolig rett før ho sovner og gjerne gråter seg i søvn. Gjerne latt ho sove i vogn med hodet litt opp og da har ho sovet bedre. Men jeg har måttet trille på ho får å få ho til å sove. Ho sov best i stolen sin eller inntil meg. Ho ligger fortsatt i senga mi nå som 2 åring og gråter fortsatt mye på natta (til tross for dren).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...