Gå til innhold

advarsel, skryteinnlegg ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på utviklingssamtale på skolen for 1 klassingen. Bare godord fra ende til annen. Sterk, selvstendig, omsorgsfull, inkluderende, konsentrert, høflig , arbeidsom. And the list goes on... Fikk 49 av 50 på matematikk og 143 av 145 på norsk i nasjonale prøver. Jeg er så glad og lettet!!!! Har en ti år eldre gutt som i 5 klasse endelig fikk adhd diagnose. Foreldresamtaler i forhold til han har vært ett sant helvete med lærere som kun har sett hans mangler og begrensninger.Tror ikke foreldre eller lærere som har "A4" barn skjønner hvilken belastning slike samtaler kan være!

Anonym poster: 6edb13d919d55657632c685d5f6529d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Good for you :) flott å få noen positive tilbakemeldinger!

Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Mange lærere er utrolig dårlige på "den vanskelige samtalen". Har selv satt meg i bilen og grått etter samtaler om det ene barnet vårt. Utrolig vondt når de gir klart utrykk for at barnet er ett problem og at de ikke klarer å se hva barnet faktisk er god på. Som deg har jeg også andre barn som det ikke sliter på skolen og disse samtalene er en fryd. Veldig glad på dine vegne :-)

Skrevet

Så kjekt! Utrolig godt med slike samtaler:)

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg med nr 1 og 2. kjenner igjen den fortvilende følelsen etter samtale med barn 1 og lettelsen etter samtalene med barn 2.

Men sårt samtidig :-/

Anonym poster: 1fd9ae6b1d0d10df2c452982d1310874

Skrevet

Ja, på en måte så er det litt sårt. Men aldersforskjellen på barna er så stor at ikke overskygger gleden. Eldste gutten min er i dag 17 år og etter mange runder med utprøving med medisiner, har vi funnet noe som fungerer. Han går i dag på videregående og gjør det bra både der og ellers i livet. Bare så utrolig godt å vite at vi ikke skal måtte sloss på samme måte denne gangen. Og så skal jeg innrømme at jeg er litt barnslig og synes det er deilig å vise lærerene på denne skolen at jeg ikke er så håpløs som mor som de skulle ha det til...

HI

Anonym poster: 6edb13d919d55657632c685d5f6529d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...