Gjest Siklerotte Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Jeg har tenkt at jeg har kontroll i over et halvt år, men nå er jeg plutselig ikke så sikker lenger. I hvert fall ikke når strykprosenten på level 1 (som jeg skal ta) i fjor var på over 60 prosent, og det har den egentlig vært så langt tilbake jeg kan se. Jeg som aldri har eksamensnerver både kaldsvetter og gruer meg! Wææææ. Kan dere krysse fingrene for meg? Det er pass/fail, og jeg orker bare det første.
Patetica fåkksi Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Jeg krysser selv mine bein for deg, og det er litt av en innsats for ei skjøge som meg! Mei hei, er du i Brüssel må du huske gi meg et Belgisk flagg. *loveheart*
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. juni 2013 #8 Skrevet 1. juni 2013 Dette går fint, siklerotter stryker ikke.
Gjest Siklerotte Skrevet 1. juni 2013 #10 Skrevet 1. juni 2013 Takk for alle kryssinger, jeg håper det gjorde nytten! 2x3 timer er fullført, og jeg var så stresset at jeg ikke klarte å tenke på hverken mat eller drikke i pausen, som var eneste mulighet for å få i seg noen av delene, men jeg kom meg gjennom til tross for massiv hodepine og svimmelhet mot slutten. Jeg tror til og med at det gikk ganske bra, men ryktene sier at MPS er 70 prosent, så jeg får vel bare håpe på at jeg har minst 70 prosent eller mer korrekt på alle deler. Svaret får jeg ikke før om 60 lange dager. Går det dårlig, er jeg i godt selskap av over 60 prosent av de som tok samme eksamen på verdensbasis i dag, hvis det kan kalles en trøst. Går det bra, har jeg et helt år på å forberede meg til neste eksamen, som om mulig er enda mer krevende, så jeg håper at jeg slipper med denne ene gangen. Nå skal jeg drikke vin og bare tenke på at det helt sikkert gikk bra - jeg er i hvert fall ferdig!
Gjest sug lut Skrevet 1. juni 2013 #11 Skrevet 1. juni 2013 Jeg blir voldsomt nysgjerrig på hvilken eksamen dette er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå