Gå til innhold

Synes så synd på barnet mitt:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle de nermeste naboene har tydeligvis nabofest,

vi er ikke invitert, enda vi egentli har et veldi godt forhold til dem til vanlig

trodde jeg hvertfall...

vi har her i hjemmet egentlig leggetid klokka 19 på 3 åringen, nå ligger h*n fremdeles å skriker å er trist i armene mine fordi alle nabobarna fremdeles er ute å leker å bråker mens h*n må være inne å sove....

vet hvirkelig ikke hva jeg skal gjøre......

har lovet at h*n skal få bestemme hva vi skal gjøre i morgen, men det hjelper lite akkurat nå.....

Anonym poster: c070d0986562e43079d156a3af1abf71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes synd på ungen din også nå...

Men trolig blir dagen i morgen så bra, at h*n glemmer alt :)

Anonym poster: 851cfe401c4e6c6ce83ca41019a2fa6e

Skrevet

Ja jeg håper det, blir vel bading eller lekeland å masse lørdagsgodt....

Tipper h*n som egentlig er veldig glad i å dele lekene sine blir veldig reservert de første dagene,

heldivis sovnet nå,men sa selv i ste at den den og den får IKKE komme til meg og hoppe på trampoline eller prøve sykkelen min mer, hva skal jeg si til d, er jo de voksne som har laget fest uten å inkludere oss....?

Skrevet

Så stygt av de! De burde inkludere alle, spesielt når det er barn inne i bildet. Forklar barnet ditt at selv om de gjorde det sånn, trenger ikke dere å ekskludere noen. Prøv å ikke gjøre så stort nummer ut av det hverken overfor barnet eller naboene. Hvis det skjer igjen ville jeg i etterkant spurt om de hadde det hyggelig på festen? Da burde de iallefall bli litt pinlig berørt...

Skrevet

Skjønner det er leit. Dessverre er livet urettferdig, og det må man bare lære å takle før eller senere uansett :/ Nå aner jo ikke jeg hva slags fest det er snakk om, men om det er vennepar eller to, og de tilfeldigvis har barn i samme alder som ditt, så må det jo være "lov" til å ikke inkludere hele omgangskretsen i besøk på fest akkurat i kveld, mener nå jeg da... men om det er alle naboene i gata unntatt dere så er det dårlig gjort.

Anonym poster: 0a3fae8fb5172dbb81b3ac746cbe2c25

Skrevet

Det er de 6 nermeste husene rundt oss som har fest sammen i hagen til nermeste naboen, så hele gata er ikke med men alle har barn som er like gamle som mitt og vi gjør masse felles ellers som bading, trampoliehopping, ispising osv....

er ikke trist for oss voksnes skyld vi hadde gledet oss til en rolig kveld på sofaen men gjør vondt at ungen føler seg utestengt, syns også litt synd på ungene på 2 og 3 år som fremdeles ikke er i seng og sitter ute å gråter og raser fordi de er slitne.... vi skal kose oss som en familie i morgen og glemme dette, kommer ikke til å si noe til naboene uansett for jeg selv syns det er greit å ligge på sofaen å slappe av men vanskelig å skal oppmunter barnet mitt til å dele lekene sine med noen som h*n føler har utestengt h*n

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...