Gå til innhold

bytte seng???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha stompa halvhøy seng, når ca kan man bytte?

Anonym poster: 70ea5b9db1026a489fbc6a3be420eaf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du å bytte ut sprinkelsenga? Når barnet klatrer over kanten på sprinkelsenga er det på tide å bytte til en seng med sengehester e.l. Men jeg hadde nok ikke valgt den typen seng til et så lite barn. Barna mine har måttet bytte rett rundt 2 årsalderen. Men har du et rolig barn som ikke er av klatremustypen, så kan det jo hende det går bra.

Skrevet

Tenker du å bytte ut sprinkelsenga? Når barnet klatrer over kanten på sprinkelsenga er det på tide å bytte til en seng med sengehester e.l. Men jeg hadde nok ikke valgt den typen seng til et så lite barn. Barna mine har måttet bytte rett rundt 2 årsalderen. Men har du et rolig barn som ikke er av klatremustypen, så kan det jo hende det går bra.

hun ligger i sprinkel seng enda, men den ene siden er tatt av. hun er 2 1/2 år. veit jeg må vente lengre, men tenkte bare og høre om noen hadde noen erfaring ;) takk :)

Anonym poster: 70ea5b9db1026a489fbc6a3be420eaf5

Skrevet

Vi byttet ikke før hun ble for lang for sprinkelsenga. Mener å huske ved ca 3 års alder.

Anonym poster: f453c669147f96db2fabe58f6d1229ed

Skrevet

Byttet seng da jentungen var litt over året gammel :) Det begynte og bli trangt i sengen (lita sprinkelseng), var ingen problem med byttet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...