Gå til innhold

Støtte eller grunn til mer bekymring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å lurer på om forum så dette er mer skadelig eller til hjelp for folk... Folk legger ut de sykeste ting, å er bekymret for alt og ingenting, dersom jeg hadde vært på her da jeg gikk med mitt første barn hadde jeg vært livredd for alt so kom til å skje. Er vi virkelig blitt så hysteriske foreldre at alt må sjekkes med andre om det er ok, at vi ikke lenger klarer å bruke sunn fornuft i forhold til hva som er bra for barna, eller kan velge utstyr uten å måtte sjekke med alle andre hva som er akseptert i dag???

Anonym poster: 21892979c2106b12d4611f7deb91f085

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så får du forlate forumet da, om du føler det slik om det.. Hva skal man snakke om, om man ikke snakker om ungene, mannen/samboeren og familie-/venne problem?

Da sitter man igjen uten noe.. Om man føler man blir redd/hysterisk av å være her, så gjør man seg selv tjenesten med å droppe ut.

Anonym poster: 9101b7556a31f3a60c00a1c96ee52fe2

Skrevet

Blir mødrene her inne så hsyteriske så burde de ikke være her inne, men takket være dette forumet fant jeg ut hva som feilte sønnen min. Å endelig er han under behandling :) Er ikke av den hysteriske typen og tar alt med en klype salt som jeg leser her inne. Men de fleste ganger er det gode råd å få hvis man holderseg unna de verste trådene ;)

Anonym poster: 6abdbea7195ccf12843f6f6903a82726

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...