Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Sitter her å lurer på om forum så dette er mer skadelig eller til hjelp for folk... Folk legger ut de sykeste ting, å er bekymret for alt og ingenting, dersom jeg hadde vært på her da jeg gikk med mitt første barn hadde jeg vært livredd for alt so kom til å skje. Er vi virkelig blitt så hysteriske foreldre at alt må sjekkes med andre om det er ok, at vi ikke lenger klarer å bruke sunn fornuft i forhold til hva som er bra for barna, eller kan velge utstyr uten å måtte sjekke med alle andre hva som er akseptert i dag??? Anonym poster: 21892979c2106b12d4611f7deb91f085
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Så får du forlate forumet da, om du føler det slik om det.. Hva skal man snakke om, om man ikke snakker om ungene, mannen/samboeren og familie-/venne problem? Da sitter man igjen uten noe.. Om man føler man blir redd/hysterisk av å være her, så gjør man seg selv tjenesten med å droppe ut. Anonym poster: 9101b7556a31f3a60c00a1c96ee52fe2
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Blir mødrene her inne så hsyteriske så burde de ikke være her inne, men takket være dette forumet fant jeg ut hva som feilte sønnen min. Å endelig er han under behandling Er ikke av den hysteriske typen og tar alt med en klype salt som jeg leser her inne. Men de fleste ganger er det gode råd å få hvis man holderseg unna de verste trådene Anonym poster: 6abdbea7195ccf12843f6f6903a82726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå