Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Jeg tok idag siste eksamen i bachelorgraden min. Hadde forventet/håpt på litt mer glede/entusiasme fra omgivelsene mine. Får tilbakemeldinger av typen: på tide, ok, skal du finne jobb no? Kan de ikke være glade for meg? Si at jeg har vært flink? Min forlovede sier han er stolt av meg, men det hadde vært kjekt om han gjorde litt stas av det, f.eks. lage middag, eller ta meg ut på middag. Han er ingeniør så vet hvor hardt det er å være student. Anonym poster: 76b1f6dc9a3469e2fd1c2158a9f8ccff
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Jeg fullførte også nettopp, ingen ståhei her heller, det er ikke så villt å ta en slik grad lenger, hadde nok ventet det etter en master, men ikke nå! Anonym poster: 8f163914268f6d8dd44d49bafe941c1e
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Gratulerer! Vet dessverre hvordan det er at omgivelsene ikke sier stort. Jeg har to utdannelser, ikke opplevd noe oppmerksomhet noen av gangene. Gled deg over din egen prestasjon. Har du mulighet så koster du på deg noe ekstra som en gave til deg selv også. Og kanskje det er lurt å si fra til de rundt. "Det hadde vært litt kjekt med litt oppmerksomhet, for for meg så er dette stort å endelig være ferdig med tre år på skole, og at jeg har fått bacheloren min." Nyt det selv uansett! Anonym poster: ded7e5b7559c730a612374586b0dd8e2
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Jeg fikk også bare gratulerer da jeg var ferdig med min. Tenker ikke at noen andre skal gjøre star på meg egentlig. Prøv heller å være fornøyd med din egen innsats, og ikke vær avhengig av andres anerkjennelse. Du har fullført noe du begynte på, det er kjempebra. Nå er det videre til neste prosjekt. Anonym poster: c72be65c3c446df9a9d9fdbec560b996
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Gratulerer så mye! Jeg har selv en uke igjen på skolen av så får vitnemålet neste fredag. Hurra for oss!! Det kan jo hende han har planlagt noe for deg, hvis ikke kan du jo foreslå at dere går ut å spiser. Ikke alltid noen tenker over slike ting, så da må vi trå til litt selv. Men du kan være stolt av deg selv og nyte at du er ferdig. Anonym poster: 5bbbacc4f7ef0448b3d5df96417fccb4
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 Jeg fikk heller ikke så mye mer enn gratulasjoner. For min del var det helt greit - men jeg var likevel veeeldig stolt, siden jeg hadde gjort det bra, er ung og fått fler barn underveis. Nå skal jeg begynne på masterstudier etter ferien Vær stolt av deg selv og gjør kvelden ekstra spesiell for deg selv Bra jobba, HI! Anonym poster: 91a50e98ea14be46c6ba4070d3d46e5c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #7 Skrevet 31. mai 2013 Gratulerer så masse med fullført utdanning! :-) Det er vel dessverre ikke normalt med noe mer enn gratulasjoner når en er ferdig, selv om det hadde vært hyggelig med en liten oppmerksomhet. Fullførte selv masteren for ikke så lenge siden og da oppgaven var levert fikk jeg også "bare" gratulasjoner. Mannen gikk derimot litt bananas da jeg fikk karakteren på oppgaven, som var A, og kjøpte en flott gave til meg som jeg hadde hatt lyst på en god stund. Det var veldig stas, men jeg må innrømme at jeg aldri hadde regnet med å få "premie". :-) Anonym poster: b8f50f7e447982a6a23ee8af58bf7096
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #8 Skrevet 31. mai 2013 Jeg er fornøyd selv. Jeg er første i min familie som har tatt utdanning utover vgs, er vel derfor jeg kanskje forventet noe, f.eks. gratulasjoner. Den eneste, utenom de jeg studerte med, som gratulerte meg var forloveden. Min mor sa flott, min far at det var påtide jeg begynte å jobbe. (Har jobbet ved siden av studier). Ble skuffet, men det er no bare sånn det er. Hadde en fin kveld, han tok meg ut på restaurant da jeg ba han lage middag Tror han skjønte meg da. Gratulerer dere som også er ferdig, og lykke til på master dere som skal fortsette. Anonym poster: 76b1f6dc9a3469e2fd1c2158a9f8ccff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå