Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Er i uke 26 og plages m hjertebank, åndenød og svimmelhet. Sov i tillegg dårlig i natt så er uvel og tåler svært lite i dag. Vært en tur til fysio for beh av bekkenløsning og til frisøren. Helt utslitt! Har også en aktiv 2 åring fra før som samboer må ta seg av. Jobber fortsatt 60% og gruver meg til jobb på mandag:( kan ikke si at jeg gleder meg til å gå gravid i sommer hvis denne varmen fortsetter... Jada jeg vet at jeg er heldig som er gravid og at enn skal klage over varmen. Men.... Dagens klageinnlegg;) Anonym poster: b3b8c5e5e38eefe0bbc52ad7c38227a0
MammantilNurket Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Du har min fulle sympati. Jeg er i uke 35, men har ingen barn fra før og trenger bare ta hensyn til meg selv. Har flyktet ut på vår skyggefulle terrasse med bena i balje med kaldt vann og isposer her&der. Hadde en særdeles het busstur før i dag - trodde jeg skulle krepere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå