Gå til innhold

Mor levnet 3-åring i bilen utenfor butikken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kom samtidig, jeg vet hvem de er og jeg la merke til at moren og 2 kompiser av henne gikk inn i butikken, men ikke sønnen på 3.

Jeg ser da i bilen at han sitter der, og bestemmer meg for å ikke gå inn før noen kommer ut. Etter 10 min kommer han ene ut, legger en pose i bilen og lukker døra. Han gikk så rundt på parkeringsplassen å ventet på de andre. Vi gikk inn, og moren (som ikke stresset) gikk ut ca 10 min etter det igjen.

De ti minuttene han var helt alene+de minuttene han kompisen vandra rundt der, er det TOTALT uansvarlig eller er det jeg som overreagerer?

Det må nevnes at den mørke bilen ble parkert i sola, og at det var 27 grader i skyggen ute!!

Jeg ble rett og slett forbannet der jeg satt, men ville avvente å gjøre noe.

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kanskje gitt mora beskjed om at det ikkje er greit å langtidssteike barnet..

Skrevet

Hadde gitt beskjed på en grei måte. Hørtes skummelt ut når bilen står i stekende sol. Skal ikke mye til før det går galt..

Skrevet

Men hvordan gir man beskjed på en grei måte? Det var jo "bare" ti minutter. Tenkte jeg skulle gå inn å late som om jeg ikke visste hvor lange de hadde stått der, men da kom han ut så det var allerede forsent.

Jeg synes slike ting er forkastelig og sinnsykt skummelt, men aner ikke når man skal reagere..

Skrevet

Jeg ville lagt en lapp på frontruta!

Jepp, lille frøken konfliktsky, det er meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...