snipp&snapp Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 kan jeg lage den i dag når den skal serveres på søndag?
Von Hertelhofen Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Du kan jo lage den klar og steke den på søndag? Tror ikke jeg ville stekt den i dag, da blir den litt seig...
☆☆☆ Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Ja, vil nok gå bra. Kor bra avhengar av kva type pai det er snakk om. Ein moglegheit er å halvsteike paiskallet og fryse ned etter å ha tatt i fyllet. Då tek du ut av frysen og steiker på søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå