Gå til innhold

Anbefale en søskenvogn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster er 23 mnd når lillesøster kommer om et par uker. Vi har funnet ut at vi nok burde ha ei søskenvogn. Noen som kan anbefale noen?

 

Anonym poster: cbb50c76fe2486377fa27d74203b78c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babytravel Dublin fra Barnas Hus. Billig og god vogn.

 

Skrevet

Phil and teds.. vi er kjempefornøyde :)

Skrevet

Vi har tfk og er veldig fornøyd med den. Men savner av og til større kalesje. Sjekk ut bu bunbleride indie twin, vi hadde kjøpt den hadde det ikke vært for at vi fikk tfk'en.

Skrevet

Phil and teds.. vi er kjempefornøyde :)

Vi bruker Phil and teds som ekstravogn, fordi den tar så lite plass i bilen. Utover det så synes jeg vogna er helt forferdelig å manøvrere, og det er dårlig demping..

Skrevet

Phil and teds.. vi er kjempefornøyde :)

Vi bruker Phil and teds som ekstravogn, fordi den tar så lite plass i bilen. Utover det så synes jeg vogna er helt forferdelig å manøvrere, og det er dårlig demping..

Synes den er helt grei å manøvrere.. kan jo bare låse hjulet hvis man vil trille med en hånd.. Det eneste jeg har å utsette på den er at jeg synes det et for kort styre, at bena kommer så nærme vogna da jeg går, spes i nedoverbakker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...