Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Storesøster er 23 mnd når lillesøster kommer om et par uker. Vi har funnet ut at vi nok burde ha ei søskenvogn. Noen som kan anbefale noen? Anonym poster: cbb50c76fe2486377fa27d74203b78c8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Babyjogger City select http://www.malinhammersgaard.com/2012/06/baby-jogger-city-select-vare-meninger.html?m=1 Anonym poster: 3be42f7b5c4c88afc9eeab21d1dec796
Pesta Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Babytravel Dublin fra Barnas Hus. Billig og god vogn.
Appelsinpiken Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Vi har tfk og er veldig fornøyd med den. Men savner av og til større kalesje. Sjekk ut bu bunbleride indie twin, vi hadde kjøpt den hadde det ikke vært for at vi fikk tfk'en.
Pesta Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Phil and teds.. vi er kjempefornøyde Vi bruker Phil and teds som ekstravogn, fordi den tar så lite plass i bilen. Utover det så synes jeg vogna er helt forferdelig å manøvrere, og det er dårlig demping..
Marsipanmor Skrevet 1. juni 2013 #7 Skrevet 1. juni 2013 Phil and teds.. vi er kjempefornøyde Vi bruker Phil and teds som ekstravogn, fordi den tar så lite plass i bilen. Utover det så synes jeg vogna er helt forferdelig å manøvrere, og det er dårlig demping.. Synes den er helt grei å manøvrere.. kan jo bare låse hjulet hvis man vil trille med en hånd.. Det eneste jeg har å utsette på den er at jeg synes det et for kort styre, at bena kommer så nærme vogna da jeg går, spes i nedoverbakker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå