Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Min sexlyst er lik null...jeg elsker mannen min, kunne ikke hatt det bedre enn vi har det sammen, men altså, sex, det klarer jeg meg uten! Han er god i senga osv også...Dette er så veldig kjett :/ skulle ønske jeg bare var halvparten så kåt som han!! Anonym poster: 27b5aae28f9a197763981ef9362ee313
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Har det på akkurat samme måte. Har overhode ikke lyst, men gjør det jo en gang i blandt for hans skyld. Når vi først er i gang så er det jo ok, men kunne jeg velge ville jeg heller sett på TV. Anonym poster: db7ffa37a12a30012db2cf36185771dc
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Dette var godt å lese.... Ikke mye til sexlyst her heller, men prøver å få det til en gang i uka hvert fall for mannens skyld... Hans lyst er det ikke noe i veien med, så skjønner jo at han blir litt frustrert! Er jo tross alt god å vite at han har lyst på meg selv om jeg føler meg som en hvalross Anonym poster: 731051c967818fc09713bab590f7ffca
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Så godt å høre at vi er fler!!!! jeg å gjør det såklart, men det er absolutt ikke fordi jeg har lyst...Stakkars mannen, han er da så snill og tålmodig da Har vel egentlig et håp hver kveld han sånn ca...hehe, men det blir mange skuffelser HI Anonym poster: beaa735e82c1ad7c53e208cac8dbeced
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Her er det omvendt, jeg har høy sexlyst, han har så og si aldri lyst.... Anonym poster: 2f111f8fdfb2fca8ad6f2f53c88ef204
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 Her har vi begge høy sexlyst og greier knapt nok noen dagers opphold når jeg har mensen. Anonym poster: 6de6d938ffe3665fe64e9e84c810b29b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #7 Skrevet 31. mai 2013 Ja! De 2-3 dagene jeg har mensen er skikkelig kjipe! Vært sammen med mannen i nesten 10 år, og vi knuller som kaniner fortsatt Anonym poster: 772e8f8b32b4b61f45c0c7bc892792ad
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #8 Skrevet 31. mai 2013 Så heldige dere er!!! Skulle ønske jeg var sånn å!! For mannen sin del HI Anonym poster: beaa735e82c1ad7c53e208cac8dbeced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå