m&c Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Jeg har endel morsmelk i frysen, og nå skal lillegutt snart begynne å få litt grøt. Kan jeg bruke morsmelken i stedet for vann?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Ja, det er jo det aller beste det da:) Anonym poster: 1a713cc848391efabc5e151c7cab85df
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Absolutt, men den bør ikke være eldre enn 3 måneder så vidt jeg husker. :-) Husk også at grøten fort blir veldig suppete med morsmelk, men ved små porsjoner går det helt fint. Anonym poster: b4fdd939566f79e7b8ded5c8a7f2ba2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå