Desemberprins kom 20des :) Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 hvordan gjør dere det med bikini og ammeinnlegg???
Drammensjente Skrevet 2. juni 2013 #3 Skrevet 2. juni 2013 Bruker det i bikinien på samme måte som i bh....
mbea Skrevet 2. juni 2013 #4 Skrevet 2. juni 2013 Bruker det i bikinien på samme måte som i bh.... Hva gjør du når du bader? Tar de ut og finner nye etterpå? Var vinter sist jeg ammet.. Så er helt grønn på dette jeg
Drammensjente Skrevet 2. juni 2013 #5 Skrevet 2. juni 2013 Tar de ut når jeg bader ja. Tar på igjen når bikinien har tørket. Lekker bare akkurat når jeg ammer, så det er ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå