Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Er det bare meg eller er dette en sinnsvak pris? Nå er det ikke ofte jeg går på kostymefest så kanskje jeg ikke har begrep om pris, men jeg syns dette var drøyt! Nå har jeg surfet diverse sider og jeg finner lett andre varianter at dette kostymet til 2-300 kroner så jeg må jo ikke ha dette. Men disse ser så billige ut, går liksom 10 på dusinet av dem. Dette dyre kostymet er stilig og veldig forseggjort Men uff, prisen. Den suger. Skal jo sannsynligvis bare brukes en gang også. Hva ville dere gjort? Anonym poster: 5066d476849345dbf9d10206dbf10044
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Jeg ville kjøpt det jeg liker best, men sier seg selv at om du skal kjøpe noe som ser litt ordentlig ut koster det ofte mer. Er det en mulighet for at du kan ha ett kostyme der du kan bruke noe av kostymet igjen senere? Anonym poster: af94023230f26cc49e6a7924c6802b81
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Tja, jeg kan jo bruke det ved andre anledninger. Ikke søren om jeg kjøper flere kostymer hvis jeg går for dette her Kan jo ha det liggende og låne ut også, så det blir litt brukt. Eventuelt selge det. Takk for svar HI Anonym poster: abda8bb863fa58b144c20826b75f01d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå