Patetica fåkksi Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Det liksom skjedde så mye her. Men er det stemning for å lese et nytt balkonghageinnlegg? Det er så mange levende grønne og fargerike planter og blomster der nå at jeg nesten ikke har plass selv.
Gjest sug lut Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Det har vært stemning for det lenge, faktisk...
frk Nilsen Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Jeg liker å lese om andres grønne fingre, mine har en tendens til å forvandle alt til slappe, tørre greier. Har fått en tomatplante som minstemann har sådd i bhg, så langt ingen ødeleggelser. Har en basilikum på kjøkkenet som jeg får til
Patetica fåkksi Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2013 Ok, da får vi vel brette opp erma og gjøre en innsats! :-D
Gjest Siklerotte Skrevet 1. juni 2013 #6 Skrevet 1. juni 2013 Du har egentlig fått Belgiaflagg fra meg før, Patty, men siden du ba så pent, fikk du et til nå. Skuffelsen var derimot stor da jeg så at du ikke har levert som forventet...
Patetica fåkksi Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2013 *tar meg i nakkeskinnet* Det kommer nytt innlegg nå, jeg lover. *går ut for å pimpe plantene før jeg fotograferer dem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå