Gå til innhold

Noen som bruker p stav?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å sette inn det.. Noen som har erfaringer? Er de vonde å sette inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sånn som settes inn i armen? Jeg prøvde det for ca 10 år siden. Jeg fikk dessverre blødninger av det daglig, og etter å ha småmensen i 3 mnd, så tok jeg den ut. Jeg hadde også prøvd noen piller i tillegg som skulle balansere det, men det virket ikke. Legen sa jeg var et unntaktstilfelle, for ellers tror jeg det skal være et bra alternativ.

 

Anonym poster: 24a54be686208e50c93ffd4c6b49eabb

Skrevet

Og nei, de er verken vonde å sette inn eller å ta ut. :)

 

Anonym poster: 24a54be686208e50c93ffd4c6b49eabb

Skrevet

var ubehagelig å få den satt inn,men ikke direkte vondt.

Skrevet

Jeg brukte det før, og synes konseptet er genialt. MEN, anbefaler deg å prøve p-piller med tilsvarende hormoner i 3-6 måneder først! Jeg ble desverre et deprimert hormontroll uten sexlyst, og måtte ta ut staven. Er en av dem som reagerer på alt av hormoner (har prøvd det meste av p-piller), og har endt opp med kobberspiral.

 

Har to små arr på armen etter innsett og uttak, men synes ikke det var vondt eller ubehagelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...