Marsipanmor Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Lurer på å sette inn det.. Noen som har erfaringer? Er de vonde å sette inn?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Er det sånn som settes inn i armen? Jeg prøvde det for ca 10 år siden. Jeg fikk dessverre blødninger av det daglig, og etter å ha småmensen i 3 mnd, så tok jeg den ut. Jeg hadde også prøvd noen piller i tillegg som skulle balansere det, men det virket ikke. Legen sa jeg var et unntaktstilfelle, for ellers tror jeg det skal være et bra alternativ. Anonym poster: 24a54be686208e50c93ffd4c6b49eabb
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Og nei, de er verken vonde å sette inn eller å ta ut. Anonym poster: 24a54be686208e50c93ffd4c6b49eabb
me_87 Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 var ubehagelig å få den satt inn,men ikke direkte vondt.
Følelsesvims Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Jeg brukte det før, og synes konseptet er genialt. MEN, anbefaler deg å prøve p-piller med tilsvarende hormoner i 3-6 måneder først! Jeg ble desverre et deprimert hormontroll uten sexlyst, og måtte ta ut staven. Er en av dem som reagerer på alt av hormoner (har prøvd det meste av p-piller), og har endt opp med kobberspiral. Har to små arr på armen etter innsett og uttak, men synes ikke det var vondt eller ubehagelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå