Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Kjæresten min som jeg traff for 6 mnd siden og ble sammen med for to mnd siden skulle egentlig på syden-tur med vennegjengen sin i juli i tre uker. Når vi ble sammen foreslo han heller at vi skulle dra et sted og dermed droppe turen med gjengen sin, som garantert ville inneholdt mye fest og fyll. Vi bor to timer unna hverandre per dags dato og prissetter tid sammen. I denne vennegengen hans har han ei venninne han var veldig nær med, tidligere hvertfall. Helt OK. For noen uker siden, eller en mnd siden sa han fra til henne at han ikke skulle bli med. Han fortalte meg ikke rtet ut hva hun hadde sagt da, bare at hun ble sint. En dag var jeg så dum ( Vet det ikke var rett) at eg sjekka facebookmld hans med henne. Der hadde hun skrevet at han ikke burde droppe vennene sine for dama si, at jeg hadde han rundt lillefingeren, at det sikkert kom til å bli slutt og da ville han sitte alene i hele sommer. Jeg har ikke en gang møtt dama?!! Og det frister ikke særlig nå... Er det virkelig normalt at en venninne ville krevet noe sånt? Vet som sagt private mld er privat, men den dama har jeg opp i halsen, og der er før jeg har møtt henne. Hun hadde forresten og skrevet " Ja, når får jeg møte den der dama di, er såvidt eg tror hun eksisterer engang.. Hahaha" Er hun SJALU? Såvidt jeg vet har hun sex med en kamerat av min kjæreste, men dte startet visst etter jeg traff han. Anonym poster: 2b52eca42e34c069f21f78d588156331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå