Blå-Rosa+spire! Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Jeg tok test i dag, er nå 1-2 uker over mensen. Meeeen testen ble veldig utydelig. Man ser den vannrette streken kjempegodt, men den loddrette streken er veeeeldig svak. Så vidt man ser den. Men den er der. Går det an å laste opp bilder her så dere får se?
Heklemamma Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Sist fikk jeg også et sånt svar, så jeg kjøpte en digital test jeg. Den sier jo enten gravid eller ikke gravid. Så da VET du iallfall.. Men jeg er av den oppfattning av at en strek er en strek uavhengig av om den er sterk eller svak.
MamsenMedToSmå Skrevet 1. juni 2013 #3 Skrevet 1. juni 2013 Da jeg testet var streken veldig svak. Ble sterkere etter noen dager. Nå sitter jeg her med en sovende baby på fanget jeg tipper du er gravid!
Gjest Bjørketreet Skrevet 3. juni 2013 #5 Skrevet 3. juni 2013 Den er bare svak pga du enda ikke har så mye av graviditetshormonene i kroppen En svak strek er like mye positiv, disse hormonene er der jo ikke i det hele tatt hvis du ikke er gravid! Min var veldig svak, for testen ble tatt såpass tidlig i svangerskapet. Gratulerer!
Blå-Rosa+spire! Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2013 Hei igjen Jeg var hos legen med datteren min for helt andre grunner. Da nevnte jeg dette til legen.. Fikk da tatt ny test der etter to diffuse hjemme. Den var positiv. Så jeg er da altså 7 uker på vei Kjempeglad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå