Gå til innhold

hvordan taklet eksen at du var gravid med en annen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn med sjalu eks,hvordan gikk det når du fikk ett nytt bark med en annen?

Jeg er seriøst redd for hva min eks kan fnne på å gjøre :S

Han har vist at han har stort tempramang og har klart å ødelegge alle forhold jeg har hatt etter han.

Derfor jeg lurer på hvordan deres ekser tok det når dere ble gravid.

Anonym poster: 77b33b448b5dec8d18dffcb3f9c23bfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen min laget et sant he...... for meg og vi fikk besøk av BV som henla saken etter besøk, og etter rettsaken har han ingen kontakt med barnet sitt. Det er synd på barnet vårt som ikke har noen kontakt med den siden av familien, men jeg er glad jeg slipper å se det sure trynet og få alle truslene som jeg fikk tidligere.

Anonym poster: 29bf2604bdb3b3d070946a08e10e777c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg trengte ikke bli gravid for at han skulle klikke, det holdt å få kjæreste. .. Vi var venner helt til den dagen.

Skrevet

Jeg trengte ikke bli gravid for at han skulle klikke, det holdt å få kjæreste. .. Vi var venner helt til den dagen.

Samme her! Men det at jeg ble gravid fikk frem en side jeg ikke har fått sett..en annen type sjalusi! Type "aldri tro at deres baby blir så pent som vårt" "din sjanse for å få fine barn hadde du med meg" "den babyen vil du angre" osv osv.. "Synd" for han at det barnet jeg har med min eks er prikk lik meg som liten, og at jeg er den pene av meg og han :P

Men det er absurd at noen synker så lavt at de er frekke mot et ufødt barn..

Heldigvis må ikke jeg forholde meg til han noe særlig, da han ikke bor i Norge.

Er du redd eksen din, HI?

Skrevet

Huff sånn har jeg det også!

Vi var venner helt til jeg fikk meg kjæreste da forandret han seg totalt!

Truet med å gå rettens vei å få hele omsorgen for barnet,terroriserte meg ringing og medinger og masse stygge smser.

Derfor jeg frykter hva som skjer den dagen jeg jeg blir gravid med en annen å magen begynner å vises :S

Skrevet

Samme her! Men det at jeg ble gravid fikk frem en side jeg ikke har fått sett..en annen type sjalusi! Type "aldri tro at deres baby blir så pent som vårt" "din sjanse for å få fine barn hadde du med meg" "den babyen vil du angre" osv osv.. "Synd" for han at det barnet jeg har med min eks er prikk lik meg som liten, og at jeg er den pene av meg og han :P

Jeg har flere ganger vært redd eksen min ja.

Han har aldri gjort meg noe....enda.

Men tror han lett kunne gått fysisk til verk visst han fant ut at jeg var gravid.

Derfor jeg bare lurte på hvordan andre sine ekser reagerte.

Skrevet

I alle dager.

Min eks sa gratulerer! Og var oppriktig glad på mine vegne over både ny kjæreste og graviditet.

Rare mannfolk dere har hatt.

Skrevet

I alle dager.

Min eks sa gratulerer! Og var oppriktig glad på mine vegne over både ny kjæreste og graviditet.

I alle dager.

Ja angrer bittert på at han er faren til barnet mitt.

Når jeg er lykkelig i ett bra forhold,så blir eksen flyforbanna og viser ett tempramang som gjør meg redd for hva han kan finne på.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Huff sånn har jeg det også!

Vi var venner helt til jeg fikk meg kjæreste da forandret han seg totalt!

Truet med å gå rettens vei å få hele omsorgen for barnet,terroriserte meg ringing og medinger og masse stygge smser.

Derfor jeg frykter hva som skjer den dagen jeg jeg blir gravid med en annen å magen begynner å vises :S

Her ikke bare truet han med det, han gikk rettens vei...Når jeg hadde blitt gravid! Alt for å psyke meg ned. Det er ikke mange jeg ønsker vekk fra jordas overflate, men han er en av de

Gjest Sekretøsa
Skrevet

I alle dager.

Hadde min eks vært en hyggelig mann ville han ikke vært en eks :)

Skrevet

I alle dager.

Hehe.

Det kan være andre ting enn vold og trakassering som er årsak til et brudd.

Jeg er vel beviset på at det går an å skulle lag i fred og fordragelighet og være enige om det meste.

Skrevet

Jeg har flere ganger vært redd eksen min ja.

Han har aldri gjort meg noe....enda.

Men tror han lett kunne gått fysisk til verk visst han fant ut at jeg var gravid.

Derfor jeg bare lurte på hvordan andre sine ekser reagerte.

Huff da! Våre eksers reaksjoner vil nok ikke si noe om hvordan han vil reagere. Men kan jo si at det er totalt utenfor hans rett til å i det hele tatt uttale seg om saken. Kanskje du skulle snakke med noen om det før han får vite det? Hvordan gå frem for at det skal gå best mulig for seg.

Det er ikke greit at du skal være redd for at han skal skade deg, uansett grunn.

Heldigvis så er det de ferreste som går fysisk til angrep, men uheldigvis så finnes det mange av de også. Snakk med noen. Det er viktig at noen er i ditt hjørne, og ta vare på all form for kontakt som kan er nødvendig om han skulle bli truende.

Du må også huske at svakhet gir næring.

Min eks roet seg da jeg ikke "ga han mulighet" til å terrorisere med lengre.

Å være kald, saklig og likegyldig til alt som ikke har med barnet deres å gjøre kan gjøre at han skjønner at han ikke har noe å komme med. Forhåpentligvis vil han være en av de som tilslutt innser at slaget er tapt. Lykke til :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

I alle dager.

Hehe.

Det kan være andre ting enn vold og trakassering som er årsak til et brudd.

Jeg er vel beviset på at det går an å skulle lag i fred og fordragelighet og være enige om det meste.

Derfor jeg skrev "min eks" :) noen klarer jo å oppføre seg ;)

Skrevet

I alle dager.

Så godt da, og så flott for barna :D

Ja, jeg skulle ønske jeg visste bedre..igjen så er jeg så glad for at jeg har den lille jenta jeg har nå...og et lass med erfaringer! Han er ikke et mannfolk, han er ingen mann. Har er en egoistisk guttunge som reagerer med trusler og psykisk vold om ikke ting går hans vei. Han kan heldigvis ikke representere majoriteten av menn da..slik som din eks sin reaksjon kanskje kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...