Gå til innhold

Hva hadde dere gjort her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor rett overfor en barnehage og har fritt innsyn til lekeplassen deres. I dag da de minste(trorjeg) skulle ut å leke skjedde dette:

 

To gutter sikker rundt 2 år leker sammen. Det er bare en spade, så den ene gutten tar spaden fra den andre som hadde den først. Gutten som hadde spaden først begynner å gråte, men står bare der. En av de ansatte kommer bort å på en eller annen måte(jeg hører ikke hva som blir sagt) ender det opp med at hun tar spaden, slår gutten som gråter på hånden med spaden, tar med seg den andre gutten og går. Her står det altså en gutt igjen å gråter enda mer, alene. Hva som ble sagt, aner jeg ikke...

 

Men å slå er totalt uakseptabelt uannsett. Vurdere å gå ned å ta en prat med styrer.

Hva hadde dere gjort?

 

Anonym poster: f9b4e2e16ed16485c86b3fc2c0105f3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

^gå og fortell det du så til styrer! sånne folk vil vi ikke ha i barnehagene våre!!

 

Anonym poster: 70e3161750ab86163a2c2af2b072e018

Gjest Lagå
Skrevet

Synes du skal snakke med styrer asap

Skrevet

Jeg ringte ned til styrer, fortalte om det jeg så. Men virker ikke som hun tok det særlig alvorlig. Sa bare jaha..hmm ok. takk for at du ringte. Ikke at jeg har krav på å vite hva som skjer,har skjedd eller kommer til å skje, men synes det er rart at hun ikke spurte mer om situasjonen.

 

men men, jeg har nå sagt fra.

 

Anonym poster: f9b4e2e16ed16485c86b3fc2c0105f3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...