Anne-B. Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Vi har spist kake til frokost og testet lekekrododillen i vasken, kjolen er kommet på, bursdagsbarnet er levert i bhg for en fin dag med krone og noe godt til lunch. I ettermiddag kommer det besøk og alt er bare fryd og gammen. Nå suser jeg på jobb, og rekker forhåpentligvis å støvsuge før gjestene kommer. Ha en fin dag, damer!
Gjest amandine Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 HÆ???? 3 ÅR ALT??? hjelpe meg som tiden flyr! Hurra og gratulerer!!
bIomstre Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Var ikke du akkurat gravid?... Hipp hurra for elefantungen!
Patetica fåkksi Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Det er i slike stunder man innser hvor fort tiden flyr, for vi husker jo alle at du skulle ha bæjbi igjen. Gratulerer!!
Gjest sug lut Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 Det er det eneste svangerskapet jeg husker like tydelig som mine egne - gratuler elefantungen og si at vi heia veldig på henne!
Snøkrystaller Skrevet 31. mai 2013 #7 Skrevet 31. mai 2013 Vi har spist kake til frokost og testet lekekrododillen i vasken, kjolen er kommet på, bursdagsbarnet er levert i bhg for en fin dag med krone og noe godt til lunch. I ettermiddag kommer det besøk og alt er bare fryd og gammen. Nå suser jeg på jobb, og rekker forhåpentligvis å støvsuge før gjestene kommer. Ha en fin dag, damer! For en fin dag å bursdag på, jeg har plutselig en på 2 i dag:-) Gratulerer!
Anne-B. Skrevet 31. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2013 Takk for fine og gode ord! Nå er det kakesmuler over hele huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå