Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Har en fantastisk mann, på alle måter bortsett fra prioritering om hvem han skal hjelpe først og sist. Han har en del venninner som er single, noe som jeg synes er helt greit, men hvis de spør ham om hjelp så løper han med en gang og slipper alt han har i hendene for å hjelpe til. Et par av disse venninnene skryter ham opp i skyene bare han har skiftet lyspære på en bil, så jeg tror han liker oppmerksomheten. Jeg innehar en del skills i forhold til snekring og bil sammenlignet med disse venninnene, men likevel så er det slitsomt med jobb, barn, husarbeid pluss alt det andre. ENkelte oppgaver ER tunge og krever en manns styrke. Likevel blir ikke dette prioritert, antagligvis fordi han regner med at jeg klarer alt selv. Jeg blir litt såret av denne feilprioriteringen, ser ut som familien kommer sist. Hva gjør man med noe sånt? Anonym poster: 4b70070125d300b26dad9906e73c6540
Gjest yrild Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Snakker sammen :-) vær lei deg (si at du trenger hans hjelp like mye som dem og at du beklager det hvis du ikke viser det) og ikke sint, skuffet etc.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Snakker sammen :-) vær lei deg (si at du trenger hans hjelp like mye som dem og at du beklager det hvis du ikke viser det) og ikke sint, skuffet etc. Problemet er jo at jeg spør konkret at jeg trenger at han skal gjøre det og det siden det er tungt/han er flinkest til det/jeg har ikke tid siden jeg må kjøre barna ditten og datten. Likevel tar det evigheter før han reagerer, det er snakk om dager, uker, hvis det i det hele tatt blir gjort. Med en gang ei venninne ringer så er det løpe med tunga ute der og da. Argh. Har prøvd å snakke om det før, men da får jeg bare til svar at jeg er sjalu fordi han har kvinnelige venner. Noe så dumt. HI Anonym poster: 4b70070125d300b26dad9906e73c6540
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Gi ham beskjed om at dere er to i forholdet og det ikke er meningen du skal gjøre alt selv. Det er greit han hjelper venner når det passer seg slik, men det skal ikke gå ut over familien han har hjemme. Anonym poster: c032441e7815546bc3c7ede2f51d97c8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Har tenkt å spørre et par kompiser om hjelp neste gang, kanskje han blir flau og ser at noen må gjøre hans jobb fordi han er opptatt av å hjelpe alle andre først? Anonym poster: 4b70070125d300b26dad9906e73c6540
Gjest yrild Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 He he det med single handy kompiser var en sabla bra ide!!
Elsker livet Skrevet 31. mai 2013 #7 Skrevet 31. mai 2013 Det er det som kalles å være egoist. Det er slike menn som blir kalt snille av alle andre, men problemet er at denne snillheten er egoistisk og ofte går ut over kone og barn. Han gjør det for å få anerkjennelse og skryt. De virkelig snille mennene setter kone og barn først, og tar heller støyten med å måtte si nei eller tilpasse seg sin egen families behov først. Deretter kan man hjelpe andre for å få en klapp på skulderen.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #8 Skrevet 31. mai 2013 Det er det som kalles å være egoist. Det er slike menn som blir kalt snille av alle andre, men problemet er at denne snillheten er egoistisk og ofte går ut over kone og barn. Han gjør det for å få anerkjennelse og skryt. De virkelig snille mennene setter kone og barn først, og tar heller støyten med å måtte si nei eller tilpasse seg sin egen families behov først. Deretter kan man hjelpe andre for å få en klapp på skulderen. Han hadde fått like mye skryt, anerkjennelse, pluss ekstra piffig sex hvis han faktisk gjorde det jeg ba om uten at jeg måtte mase i dager/uker. Anonym poster: 4b70070125d300b26dad9906e73c6540
Rivjernet Skrevet 31. mai 2013 #9 Skrevet 31. mai 2013 Det er det som kalles å være egoist. Det er slike menn som blir kalt snille av alle andre, men problemet er at denne snillheten er egoistisk og ofte går ut over kone og barn. Han gjør det for å få anerkjennelse og skryt. De virkelig snille mennene setter kone og barn først, og tar heller støyten med å måtte si nei eller tilpasse seg sin egen families behov først. Deretter kan man hjelpe andre for å få en klapp på skulderen. Han hadde fått like mye skryt, anerkjennelse, pluss ekstra piffig sex hvis han faktisk gjorde det jeg ba om uten at jeg måtte mase i dager/uker. Anonym poster: 4b70070125d300b26dad9906e73c6540 Han er desverre mer opptatt av å imponere andre en deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå