Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Er det en kleskode som sier det? Eller kan man ha knekort uten at folk ser rart på deg? Skal i bryllup i sommer, og er usikker på hva jeg kan ha på meg og ikke. I bryllupene jeg har vært i før har jeg liksom gått med det jeg føler for, altså pent, men gjerne knekort, og ikke ballkjole. Har ikke tenkt noe mer over det. Men nå får eg inntrykk av at det kun er gallakjole som er bra nok? Og ikke skal den være rød, ikke svart, ikke grønn, ikke hvit. Hvilken farge skal den være da? Blå? Så vanskelig dette skulle bli! Blir helt forvirret... På invitasjonen står det ingenting om antrekk. Send meg gjerne linker til kjoler som er akseptable å bruke, jeg må se hva jeg har å gå ut i fra. Og på forhånd takk til dere som hjelper en stresset sjel! Anonym poster: 15f8267735f3a51c310a7bfe78bd8e43
DaTuMa Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Jeg syns man godt kan gå i kjole som ikke er lang. Men den må rekke . a til knærne. Er den kortere enn det syns jeg ikke det er pyntet nok. De fargekodene har jeg aldri brydd meg om. Bare hold deg unna hvit ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Jeg synes den skal være lang, og ikke rød, svart eller hvit. Det burde da være mulig å finne en kjole som ikke er disse fargene? Blå, lilla, rosa, grønn, gul, oransj, aprikos, turkis, grå... Knekort er akseptert altså, bare jeg som ikke synes det er noe fint i bryllup (utendørs sommerbryllup er unntatt). Står det galla eller kjoleog hvitt er knekort ikke greit. Anonym poster: f9035ca5d8036ba9cf5ee6ca8e9d4798
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Takk for svar! Når det ikke står noe om antrekk på invitasjonen, kan man da bestemme selv hva man vil gå med? Jeg mener om det er galla, knekort eller lignende? Vet ikke hvorfor jeg er så stressa denne gangen, men det ble plutselig så mye snakk om galla og lange kjoler, så jeg ble litt engstelig for at jeg skal være underpyntet. Men vil ikke være overpyntet heller. Det er et sommerbryllup, og jeg vil jo tro det er greit å møte i knekort. Eller? HI Anonym poster: 64a7c7b254ea147fe1f49b95e8ef3286
tustemor Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Ta en tlf til bruden og hør om kleskoden vel. Jeg synes kort kjole går helt fint så lenge det.ikke står galla/kjole og hvitt på invitasjonen. Og styr unna rødt, hvitt og sort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå