Gå til innhold

4-åringen sovnet ikke før halv 11...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og vi skal opp halv 7!

Hvordan skal dette gå? Hun kan få ca 45 min ekstra i bilen, men det er det.

Når vurderer jeg å holde henne hjemme, selv om jeg vet at det ikke er noen god løsning det heller.

Andre som har barn i den alderen som noen ganger får så lite søvn? Hvordan går det med dem dagen etter?

Anonym poster: b07c5316382e36f8537e1e041e718591

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok litt trøtt, men det går! Og den kvilen i bilen hjelper! Jeg har ofte unger som sovner litt sent.

Anonym poster: 2728461d7befbf967703f627bbdcdcf2

Skrevet

Ja, det sliter vi også med! Det gikk rett nedeom og hjem den dagen vi gikk over til sommertid, og jo lysere kveldene blir jo verre.

Vi merker det veldig godt morgenen og wttermiddag/kvelden etter en sånn kort natt, da er det mye trøttesinne og hyl og skrik. Men i barnehagen merker de ikke forskjell, sier de.

Anonym poster: 93f786f71e7dce2a0c92c8af868640f5

Skrevet

Skjedde akurat samme med 3 åringen her i dag. Sovnet ca 22.00 i dag. Sjelden hun er vrang å legge, men i dag sovnet hun i bilen når vi var i byen så fikk sove 45 min da var det gjort......

Hun skal også opp kl halv 7 i morgen. Hun kommer til å bi veldig trøtt og slukner nok i 6 tiden i morgen kveld, men det får så være. De få gangene hun er vanskelig å legge sier vi også ifra til barnehagen slik at hun er veldig sliten så kan hun få seg en liten hvil der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...