Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Jeg skulle vente i en halvt år på at eksen skulle ta meg tilbake. I helgen møtte jeg på en tidligere flamme som jeg trodde jeg var helt over. Men vi endte jo til sengs sammen Det var jo godt men jeg angrer jo nå. Han er liksom ingenting annet enn et pent ansikt. Ingen vet det da. Så det vil jo ordne seg for meg uansett. Etter hvert vil vel den dårlige samvittigheten slippe taket? Anonym poster: 67c8d8fa08de9ae3ae439da938a1fec4
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Gjesp. Finn noe annet å trolle om. OM det skulle være sant så nytter det ikke å si noe uansett, for det er neppe noe som vil synke inn.. Anonym poster: e91418ff267ef2bdffd2835dc3196329
Iiiiik Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Vet du hva? Nå begynner jeg å håpe at du bare tuller med oss. Jeg synes du skal si til ham som tviler på om han kan stole på deg at du ikke er klar til å binde deg. Han fortjener bedre enn dette, er jo tydelig at han elsker deg på en måte du ikke klarer å gjengjelde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå