Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 For første gang på fire (ja fire!!) år skal mannen og jeg ha en barnefri natt sammen på hotell. Vi reiser i morgen formiddag og har et helt døgn for oss selv. Jeg har ordnet med barne-og hundevakt, hotell, bestilt bord på en fin restaurant og planlagt en super kveld (og natt ). Han fikk vite om det først i dag. Og hva skjer? Jeg ligger på sofaen med høy feber og en hals med piggtråd. Give me a fucking break! Hva er oddsen? Jeg som nesten aldri er syk!!!
frk Nilsen Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Det er kjipt! 2 paracet, brunt brennevin og en en god natts søvn! God bedring
ms.Pond Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Huff! Utrolig dårlig gjort! Drikk masse varm te med honning (kamille, hvis du har), hold deg varm på beina og ta en god dose paracet så du får sove godt i natt. Krysser fingrene for at du føler deg tipp topp i morgen og kan dra på romantisk overnatting med din kjære
Iiiiik Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Så dumt Håper du blir lynraskt frisk og at dere kan dra i dag.
Patetica fåkksi Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 God bedring!! Barne- og hundevakter stiller kanskje opp snart dersom det må avlyses?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 31. mai 2013 #7 Skrevet 31. mai 2013 Nei, fyf... er det mulig... Jeg ønsker deg god bedring og syns oppriktig synd på deg (dere)!!!
Anne-B. Skrevet 31. mai 2013 #9 Skrevet 31. mai 2013 Ååh. Det var uflaks, det. God bedring, bedre lykke neste gang.
frk Nilsen Skrevet 31. mai 2013 #11 Skrevet 31. mai 2013 Hvordan går det? Har du blitt bra nok til kosehelg?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 31. mai 2013 #12 Skrevet 31. mai 2013 Æsj. Håper du hadde en kjemperask rekonvalesens og er på banen igjen.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 2. juni 2013 #13 Skrevet 2. juni 2013 (endret) Tusen takk for gode ord damer, det hjalp tydeligvis! Hadde en herlig tur hvor vi endelig kunne være litt kjærester igjen Eneste minuset er at jeg tydeligvis ikke er vant til å bo midt i byen lengre, fordi jeg våknet av alle sirenene, festglade mennesker på vei hjem og biler med hull i eksospotten. Tidligere irriterte jeg meg over fuglekvitring, men sov meg gjennom alle ambulanser til og fra Ullevål. Nå er det definitivt omvendt! Endret 2. juni 2013 av Kira bjeffer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå