Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Noen som har tips til sommergave til barnehageansatte? Barnet vårt begynner på skolen til høsten. Jeg tenkte på å kanskje gi et gavekort til et kjøpesenter, men mannen min mener at det blir som å gi penger og at det liksom blir feil. Jeg har tidligere gitt vin, men er veldig usikker på om de egentlig drikker vin, så vil ikke gi det igjen. Jeg tenkte 150-200 kr. til hver gave. Anonym poster: 737c8d4a97df28d27a5a755136a5a373
MammantilNurket Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Har fått utrolig mye møl fra foreldre i sommergaver o.l. i årenes løp ... Verste gave: Kopp med golf-motiv og påskrift "Far". (Vi lo godt av denne!) Beste gave (bortsett fra vin, fancy sjokolade, god kaffe, te): Reisesett fra Bodyshop med diverse produkter, toalettmappe og loofa-svamp / lekker lykt fra dansk designer.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 en fin blomst i potte, lystestake/telysholdere Anonym poster: 68718a8e1d89b7aecec67f5ff7f2b20c
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Kinogavekort? Anonym poster: ea524e3b935501d5052104031152128f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå