LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Ja, si det- her har jeg en skikkelig luksuspermisjon, og jeg sover som aldri før. Legger oss ca kl 23, og står opp mellom 10 og 11. Faktisk står jeg ofte opp før ungen, i går sto jeg opp 10.30, og rakk å trene i 20 minutt og ta en kjapp dusj før ungen våkna for frokostservering. For det meste spiser han 1-2 ganger ila natten, men inatt sov han faktisk også natten gjennom for første gang, ble vekket av fireåringen klokken 06.15, og da var han såvidt sulten. Fantastisk opplevelse etter å ha sovet max 2 timer pr natt siste del av svangerskapet! (Dog, imorgen skal jeg ha fireåringen hjemme fra barnehagen, da blir det nok andre boller, er jeg redd... )
ms.Pond Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Nyt det og kos deg! Bare å ta med seg hvert rolige minutt, lagre de på et hemmelig sted og hente de fram igjen om et par år når minstemann når trassen
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Du har fått en ladeperiode! Lad det du kan og nyt det i fulle drag. Hadde det sånn med førstemann og det er virklig luksus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå