Gå til innhold

Jeg har fått symfyseløsning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere legen er villig til å sykemelde meg en av syv netter for det? Jobber natt og kjenner det er så utrolig slitsomt. Ikke bare pga symfyseløsningen, men jeg har brukt 4 dager på å snu døgnet nå i friperioden min og jeg blir kvalm og uvel..

Anonym poster: d3f8d6c76c03b97f177a8b3f927cb605

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff:( be om sykemelding eller tilpasset arbeid fra arb.giver. Er de IA bedrift bør de kunne tilpasse slik at du holder ut i jobb lengre. Er uansett ikke gunstig for gravide å gå natt...er de ikke IA bedrift så bør så klart legen sykmelde deg. Du som kjenner kroppen din best.

Lykke til:)

Skrevet

Jobber i kommunen jeg, hvordan finner jeg ut om det ia bedrift?

Anonym poster: d3f8d6c76c03b97f177a8b3f927cb605

Skrevet

Hva er symfyseløsning?

Anonym poster: 86b7d55dbe666fdcf9a1376f3769d4e1

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann, hvordan har det gått med deg trådstarter???

Jeg jobber også natt, 75%. Fire netter på, seks av.

Begynte å kjenne symfyseløsning på torsdag. Skal i grunn ut i perm i slutten av juli, men spent på om jeg klarer å holde ut. Problemer med å løfte bena for å ta på sokker o.l. Snu seg om natta er et mareritt, stå opp for å tisse er et prosjekt i seg selv.... Uff :/ Merker at bare å bære en litt tyngre bærepose med varer kan trigge det frem.

Anonymous poster hash: 612b8...116
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sykemelding er lurt! Jeg tok det litt for sent, sta som jeg er. Resultatet var søvnløse netter når jeg var på jobb, og sofaligging når jeg har hatt fri. Symfyseløsning er ikke til å tulle med, det er et smertehelvete som ikke går over før ungen er ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...