Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Jeg trodde det skulle være en lettelse når avklaringen endelig var over, og det kunne gå mot en avgjørelse, men det føles bare som et gigantisk nederlag. Som viljens endelige tap mot kroppen. Jeg klarer å jobbe 50%, men mer vil det aldri bli, tvert i mot vil det med årene antagelig bli mindre. Jeg ville aldri komme hit! Jeg skulle bli friskere, og så enda friskere! Samtidig er jeg glad for at jeg bor i et land som har ordninger som ivaretar sånne som meg, men det er langt fra noen lettelse. Det føles mer som et tap. Anonym poster: 916bd60a9a896ab985fa0771ac0f09da
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Skjønner at du synes det er kjedelig, men må man så må man, desverre...
valkyrien Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Jeg vet hvordan du har det... Gikk i et slags vakuum fra søknaden ble sendt til jeg fikk svar, og gikk helt i kjelleren da jeg fikk innvilget. Det gjør noe med en å få det svart på hvitt fra NAV: Vi er helt enige i at du ikke er brukendes til noe som helst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå