Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Og vet ikke helt hvor jeg skal begynne... Blir det teit å ta det på kvelden skolen slutter? Jeg ser for meg at vi griller ute et sted, men da må vi vel ha noen leker eller aktiviteter til barna, tips? Evt leker som de voksne også kan delta på.. Kan jeg pålegge foreldre å ta med oe?Blir det dumt å ha det på skolens uteområde? Bør læreren bli invitert, i tilfelle bør vi gi gave? Evt ta det på en strand? Eller lage et diskotek?? Dette er jo et frivillig arrangement så det bør jo ikke koste noe for da kan alle som ønsker delta... Vel, generelt hva tenker du om avslutninger, hva savner du og hva hater du?? Hvor er det ideelle stedet? Anonym poster: fd4098fa1140a96d7ffd620e447f43ee
Gjest Thunder Road Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Vi gjør det enkelt; grilling i fjæra. Hver familie tar med det de skal spise og drikke, mens vi ordner med stor grill. Tidspunktet er ca. 17-19. Aktivitet kan være natursti med spørsmål til både barn og foreldre.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Blir det teit å ta det på kvelden skolen slutter? Ja. Ta det tidlig samme uke, eller uka før. Kvelden etter siste skoledag er det ferie. Jeg ser for meg at vi griller ute et sted, men da må vi vel ha noen leker eller aktiviteter til barna, tips? Evt leker som de voksne også kan delta på.. Finn et hyggelig uteområde, men ha en nødløsning dersom det regner, feks klasserommet eller gymsalen på skolen Avtal med lærer, så kanskje de kan øve inn en sang eller noe og fremføre på avslutnigen. Kanskje noen av elevene også kan lese dikt eller noe. Kan jeg pålegge foreldre å ta med oe? Ja. Be folk om å ta med mat eller kaker til spleiselag, og så har de med egen drikke. Evt kan det arrangeres grilling eller picknic. Blir det dumt å ha det på skolens uteområde? Bør læreren bli invitert, i tilfelle bør vi gi gave? Lærer må være med. Gi en liten ting, blomst et eller annet. Symbolikken er viktigere enn innholdet Evt ta det på en strand? Fint, da har ungene masse å finne på også. Eller lage et diskotek?? Nei. Dette er jo et frivillig arrangement så det bør jo ikke koste noe for da kan alle som ønsker delta... Vel, generelt hva tenker du om avslutninger, hva savner du og hva hater du?? Hvor er det ideelle stedet? Jeg har aldri vært noen fan av avslutninger, men kanskje mest fordi jeg har vært 15 år yngre enn de andre foreldrene. Med sistemann er det ganske hyggelig, jeg kjenner flere av foreldrene etc. Jeg hater ting som varer lenge bare fordi det varer lenge. Ting må ha innhold
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2013 #4 Skrevet 30. mai 2013 Hos oss er det på skolen. Barna har øvd inn endel underholdning som lærerne styrer og så er det grilling. Alle tar med egen mat. Hvis dårlig vær er det mulighet for å være inne. Alle tar med kake eller snacks til dessertbord. Ville hatt det en ukes tid før skoleslutt før folk starter med ferie. Anonym poster: 16e4316d1df5036e8e5f0fa82652e4cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå