Gå til innhold

Vaksinemotstandere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke gode arumenter, bortsett fra mulige bivirkninger, har dere for å ikke vaksinere barna deres?

Prøver faktisk å forstå hvorfor noen ikke gjør det, men klarer ikke se annet enn ren egoisme. Om dere fikk velge, ville dere hatt forbud mot vaksiner, og heller fått tilbake alle sykdommene som tok liv av mange småbarn? Eller flyter dere bare på at de fleste andre vaksinerer, så dere slipper å være bekymret?

Anonym poster: 73dc907d9fa1a07eccc51563d3516a0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok det siste tenker jeg. Noe som er skummelt, for om mange nok tenker slik er det plutselig ikke nok vaksinerte individer i befolkningen til å unngå sykdomsutbrudd

Skrevet

Snakker du om vaksinasjonsprogrammet eller vaksiner utenom programmet?

Skrevet

Snakker du om vaksinasjonsprogrammet eller vaksiner utenom programmet?

Jeg tenkte i utgangspunktet på vaksinasjonsprogrammet for barn. Men det gjelder jo forsåvidt alle vaksiner.

Anonym poster: 73dc907d9fa1a07eccc51563d3516a0b

Skrevet

Begge barna følger vaksinasjonsprogrammet.

Men når det gjelder vaksiner for sesonginfluensa og svineinfluensa så har ingen av barna fått disse. Når det gjelder "hastevaksiner" så vurderer jeg risikoen for selve sykdommen opp mot risikoen for senvirkninger av vaksinen.

Skrevet

Barna følger vaksinasjonsprogrammet. Når det gjelder hastevaksiner som ikke er utprøvd, ville jeg tenkt meg grundig om. Var selv gravid under svineinfluensaherjingen og valgte å ikke vaksinere meg.

Anonym poster: 5770ace3ed889bce98339ab310cc240e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...