Gå til innhold

Sminke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så enormt mye sminke! Og jeg bruker jo aldri noentibg lenger..

Har rundt 30 øyenskygger, 15 rouge, 10 leppestifter, og 8 foundation bare fra Mac. I tillegg kommer alt fra andre billige merker pluss endel Shisheido, Estê Lauder og Lancome. Kaste dette eller?synes jo det er litt synd..

Ingen venninner er interessert, vi begynner å bli gamle..;)

Anonym poster: b6e887ad67dbbd762ed7a0e007a30fce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir litt dumt å kaste det om du heller kan gi det til en nabojente eller en i familien som nettopp har begynt å interesse seg for sminke? Jeg synes hvert fall det var gøy å få ekte sminke (ikke fra Nille etc.) da jeg var 10-11 år, som jeg kun brukte hjemme for å leke/prøve.

Selv om det er brukt, så er det sikkert noen som blir veldig glad.

Hvert fall om du har tenkt å kaste det. ;)

Skrevet

Spurte kusinen min som er 17, men hun bare lo det litt vekk.. Trodde hun ville bli kjempeglad, hun er veldig hipp. Sminke er tydeligvis ikke hipt;)

Skrevet

Spurte kusinen min som er 17, men hun bare lo det litt vekk.. Trodde hun ville bli kjempeglad, hun er veldig hipp. Sminke er tydeligvis ikke hipt;)

Tenker kanskje at en 17-åring gjerne er litt mer bevisst på hva hun vil ha og hva hun bruker, mens en som er litt yngre er i den fasen at hun vil teste ut litt for å se hva som passer henne?

Selv hadde jeg vel blitt veldig glad for et slikt tilbud da jeg var 17, men det er vel andre tider nå :P

Skrevet

Hallo! :o Jeg bruker bare sminke fra Mac, du må jo ikke kaste det :o

Skrevet

Gi til meg! Jeg klarer meg ikke uten sminke! Går ikke ut av døren uten concealer, mascara rouge, eyepencil, eyebrow pencil, osv.

Anonym poster: 67acfc56410325deacef3232ce76faba

Skrevet

Jeg må høre med svigerinnen min, hun har en datter på 11. Hvis hun ikke vil ha det, kan jeg godt sende det til en av dere. ;)

Oppdaterer når jeg vet mer.

Bra at noen vil ha det da:)

Gjest Anybody
Skrevet

Kast det. Sminke er ferskvare. Og det meste er muligens eldre enn 18 mnd eller?

Sminke er noen av de største bakteriebombene som finnes så hinder iallefal ikke videre.

Behold det du bruker i blant og kast resten.

Skrevet

Sminke er noen av de største bakteriebombene som finnes så hinder iallefal ikke videre.

Det er mer enn 18 mnd. Kastet endel for noen år siden, så det jeg har igjen er fra 2 til 4 år gammelt.

Gjest Anybody
Skrevet

Det er mer enn 18 mnd. Kastet endel for noen år siden, så det jeg har igjen er fra 2 til 4 år gammelt.

http://minmote.no/index.php/2009/06/sminken-din-er-en-bakteriebombe/

Da burde du kaste det. Det er veldig lett å få dårlig hud/hudsykdommer og øyekatarr av gammel sminke. Det er enda lettere å få dette ved å bruke andre sin sminke.

Så skjønner det kjipt, men er nok best å kaste det.

http://www.forskning.no/artikler/2010/januar/239900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...