Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva leser du nå? Anbefaler du den?

Elsker å lese, men har vært uheldig de siste mnd. Finner ingenting jeg får lyst til å lese.

Anonym poster: ecbc36bd868a026faf26776c80434386

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen akkurat nå. Ble ferdig med Inferno av Dan Brown i går :/ Anbefaler deg å lese den!

Skrevet

Djevelkysset av Unni Lindell - spennende :) og neste på listen er Inferno av Dan Brown!

Skrevet

Inferno med Dan brown (på engelsk). Begynte for 1 time siden så kan ikke anbefale den enda.. ;)

Skrevet

"Kunsten å høre hjerteslag" på papir. Fantastisk så langt - halvveis i boka.

"Usynlig" av Paul Auster på lydbok i bilen. Også veldig bra.

Skrevet

The Small Hand av Susan Hill. Liker den godt så langt :)

Anonym poster: 806d6dd4acd9dfc02f52f8ee443a5eef

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Gutten som sluttet å gråte av Ninni Schulman

Helt grei krim :)

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nå? I mai? Nei, det er vintersport

Anonym poster: 9829893a572dd9b90e38b9b8ec5ee6ac

Skrevet

The Language of Flowers av Vanessa Diffenbaugh

Anonym poster: 8e26be1a99ceb51139c035cc4d03e580

Skrevet

Noko foreløpig intetsigande krim (har berre lest eit kapittel eller så), Flink pike eller noko sånt. Glømte å avbestille..

Skrevet

Septimus heap ;-) Det er eventyr, magi og greier. Er bare på første boka, synes den er veldig bra. Men sånn er jo ikke for alle da ;-)

Skrevet

Det er en fin bok!

Skrevet

Manuskriptet fra Accra - Paulo Coelho. En bok jeg har lengtet lenge etter, og den skuffer ikke ;)

Skrevet

"flink pike". Skal i gang med Hislop - tråden så fort jeg er ferdig med den flinke piken.

Anonym poster: d92cd53fafe8ad8d7459597433fe63e7

Skrevet

Det er en fin bok!

Hva handler den om?

Anonym poster: ecbc36bd868a026faf26776c80434386

Skrevet

Fifty shades of grey.. Ville ikke lese den, men ble bitt av basillen. Helt grei, men skjønner hva de mener med dårlig språk...

Anonym poster: 14878e4f56483269327f5ff29104184f

Skrevet

Om en ung jente som er nokså skadet av oppveksten og som ikke kan forholde seg til andre mennesker. Var i tankene innom noen diagnoser da jeg leste den husker jeg. Hun har imidlertid en særlig interesse for og tilsvarende evner til, blomster. Etter hvert utvikler hun en skjør relasjon både til en voksen kvinne og til en ung mann. Vakkert, skjørt og håpefullt.

Skrevet

Val Mcdermid-Siste fristelse.

Ble ferdig med Ann Cleves- Blått lyn i går og den er veldig bra for de som liker den typen krim.

Skrevet

Leser bøker? Nei takk. Det er slikt jeg driver med når jeg studerer. Akkurat ferdig med "statistikk for økonomistudenter".

Anonym poster: ffb2f35c04fdd3345cce4c18df8833c1

Skrevet

Fifty shades freer (3ern) haha.. litt flaut, men jeg liker de bøkene veldig godt! Først trodde jeg at det bare var masse sadosex, men det er absolutt ikke tilfelle :-)

Skrevet

Det går i lett litteratur om dagen. Akkurat ferdig med "NOS-4R2" av Joe Hill (sønnen til Stephen King) - superspennende :)

Nå leser jeg "Hollywood Divorces" av Jackie Collins (kvalitetslitteratur!!) og "Gone Girl" av Gillian Flynn.

Skrevet

Thousand splendid suns av Khaled Hosseini. Den er så trist at jeg gråter hele tiden, men virkelig utrolig fin og tankevekkende. Og så gjør den meg så takknemmelig for at jeg er kvinne og mor i Norge og ikke i Afghanistan under Taliban.

Skrevet

Grabben i graven brevid (husker ikke den norske tittelen).

Skrevet

Thousand splendid suns av Khaled Hosseini. Den er så trist at jeg gråter hele tiden, men virkelig utrolig fin og tankevekkende. Og så gjør den meg så takknemmelig for at jeg er kvinne og mor i Norge og ikke i Afghanistan under Taliban.

Ei god bok, betre enn Drageløperen synes eg.
Skrevet

Grabben i graven brevid (husker ikke den norske tittelen).

Har denne blitt filmatisert? Meinar å ha sett filmen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...